תדיראן ספקרטלינק תספק לצבא גרמניה מערכות חיפוש והצלה למילוט טייסים בהיקף של כ-8 מיליון דולר

החברה היא חלק מקבוצת אלישרא, הנמצאת בשליטתה של אלביט מערכות * מנכ"ל החברה: "אנו צופים כי מדינות נוספות יזמינו מערכות זהות בעקבות גרמניה"

תדיראן ספקרטלינק, העוסקת בפיתוח ובייצור עורקי נתונים ומערכות הצלה לטייסים, תספק לצבא גרמניה מערכות חיפוש והצלה למילוט טייסים בהיקף של כ-8 מיליון דולר. מדובר בהזמנה לאספקת מערכות PSR לחיל האוויר הגרמני, מן המערכות המתקדמות בעולם, בשל משקלה הקל ונפחה הקטן.

מנכ"ל תדיראן ספקטרלינק, יצחק בני, ציין כי הבחירה במערכת של החברה על-ידי חיל האוויר הגרמני מעידה על שביעות הרצון הגדולה ממוצריה של החברה ומחזקת את מעמדה כספקית מובילה של מערכות PR/SAR לחילות המודרניים ביותר בעולם.

בני הוסיף, כי חשיבותה של העסקה היא בכך שגרמניה הינה אחת מהמדינות הבכירות בברית נאט"ו, ומדינות אירופאיות נוספות מבססות את הדוקטרינה הצבאית שלהן על-פי החלטותיה ברכישת מערכות צבאיות. "משום כך, אנו צופים כי מדינות נוספות יזמינו מערכות זהות בעקבותיה" סיכם בני.

קבוצת אלישרא, בעלת השליטה בתדיראן ספקטרלינק, עוסקת בפיתוח וייצור מערכות לוחמה אלקטרונית מודיעין ותקשורת. כ-70% ממניות הקבוצה מוחזקות בידי אלביט מערכות וכ-30% מן המניות הנותרות מוחזקות בידי אלתא, חברת בת של תעשייה אווירית.