הבינלאומי מרחיב את הבנקאות הפרטית: פותח שלוחה בחיפה

הבנק הבינלאומי מרחיב את המרכז לבנקאות פרטית. בנוסף למרכז הקיים בתל-אביב, תיפתח כעת שלוחה נוספת בחיפה. עוד בכוונת הבנק לפתוח בשנת 2007 שלוחה שלישית בשרון, טרם הוחלט אם ברעננה או בהרצליה. המרכז מטפל בלקוחות בעלי נכסי השקעה בהיקף של 1.5 מיליון שקל לפחות או חברות עם 3 מיליון שקל ומעלה, ובראשו עומד ד"ר איתי גלילי.

"בנקאות פרטית היא מסורתית אחד התחומים החזקים של הבנק הבינלאומי", אמר המשנה למנכ"ל וראש אגף נכסי לקוחות בבנק, זאב גוטמן, "לאחר הצלחת המרכז בתל-אביב, אנו מרחיבים את הפעילות גם לצפון. המטרה היא לרכז כוחות ייעוץ מקצועיים ברמה גבוהה בעלי ידע מעמיק הן בשוק המקומי והן בשווקים הבינלאומיים, וכן מערכות מחשוב מתקדמות, כדי לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר".

המרכז לבנקאות פרטית הוקם לפני שנה וחצי מאיחוד של סניף הבנקאות הפרטית ברחוב רוטשילד בתל-אביב ויחידת הייעוץ הייזום בבנק, וכיום מנהל נכסים בהיקף של מיליארד דולר. המרכז כפוף לחטיבת נכסי לקוחות ומחולק לשלוש יחידות עיקריות: יחידה להשקעות בינלאומיות, יחידת לקוחות פרטיים ותושבי חוץ ויחידת תאגידים ומלכ"רים. השלוחה החדשה בחיפה אמורה להתמקד בלקוחות פרטיים בדגש על גיוס לקוחות מחוץ לבנק.

במרכז נמצאים יועצי השקעות בכירים של הבינלאומי, הפועלים ביחידות מקצועיות המתמחות באופי פעילות הלקוחות. ללקוח הפועל במרכז מוקצה יועץ השקעות בכיר, הבונה תיק השקעות אינדיבידואלי על-פי פרופיל הסיכון שהלקוח מגדיר. את הייעוץ יוזם הלקוח, והבנק אינו גובה דמי ניהול בפעילות זו אלא מרוויח מעלות הברוקראז'.