אוסיף תקים שני בנייני מגורים יוקרתיים על מגרש "המכתש" בגבעתיים

אוסיף רכשה את הזכויות לקרקע מחברת יורוקום נדל"ן, שבבעלות שאול אלוביץ, בעיסקת קומבינציה של 44% לבעל הקרקע

חברת אוסיף , בראשות דורון אביב ואחותו דפנה הרלב, ממשיכה להרחיב את הפעילות בתחום המגורים בישראל. החברה ביצעה בסוף השבוע עיסקת קומבינציה באמצעות חברת הבת, אוסיף מגדלי בורכוב, להקמת כ-165 דירות במתחם אצטדיון המכתש בגבעתיים.

אוסיף רכשה את הזכויות מידי חברת יורוקום נדל"ן, שבבעלות שאול אלוביץ, בעיסקת קומבינציה של 44% לבעל הקרקע. כמו כן נקבע בהסכם בין שתי החברות, מנגנון לפיו יחס חלוקות התמורות ממכירת הדירות עשוי להשתנות עד ליחס של 48% ליורוקום, כפונקציה של מחיריהם הסופיים של הדירות, כפי שישווקו בפועל.

אוסיף תבנה על מגרש בשטח של 11.7 דונם, אדמת מנהל המוחכרת ל-49 שנה, שני מגדלי מגורים יוקרתיים בני 25 קומות כל אחד ו-4 קומות מרתף. מאוסיף נמסר, כי המגדלים ימוקמו במרומי הגבעה כך שכל הדירות יהיו בעלות נוף לים.

אוסיף תבנה את הבניינים באמצעות חברת אביב, המהווה את הזרוע הביצועית של החברה. לצורך מימון הפרויקט, אוסיף תעזר באשראי בנקאי לצד הון עצמי. עוד נקבע כתנאי לחוזה, העמדת אשראי לחברת יורקום בהיקף של 15 מיליון דולר, לצורך תשלום חובות החלים על יורוקום בגין המתחם המדובר ובגין העיסקה.

אוסיף מחזיקה ישירות ובאמצעות חברת אמד וחברות נוספות במגוון עתודות קרקע איכותיות, ביניהן: "אביב בגימל" פרויקט הדגל בן 400 יח"ד ברמת אביב גימל; "אביב בצמרת" בפארק צמרת ת"א; "אביב באלתרמן", שכונת מגורים איכותית בהרצליה החדשה בצמידות לכפר שמריהו, בשיתוף עם חברת אמריקה ישראל; "מרום נווה" ברמת גן בשיתוף חברת נכסים ובניין; חניון דן בפינת הרחובות דיזינגוף ארלוזורוב ת"א (אמד); מוסך דן בשיכון דן ת"א (אמד); מגרש למגורים בצומת עלית ברמת גן (אמד); קרקע להקמת 1100 יח"ד בחיפה בשיתוף עם חברת IDB.