4 חודשי עבודות שירות לשמעון שירזי, "מלך חיי הלילה" של ת"א

זאת לאחר שהודה והורשע בהעלמות מס של כ-294 אלף שקל, במסגרת הסדר טיעון

שמעון שירזי, המוגדר כמלך חיי הלילה של ת"א, יירצה בקרוב 4 חודשי עבודות שירות וישלם קנס, לאחר שהודה והורשע בבימ"ש השלום בת"א בהעלמות מס של כ-294 אלף שקל, במסגרת הסדר טיעון.

שירזי, ממארגני המסיבות הידועים בת"א, שהפיק גם את מסיבות ה"אפטר פרטי" באומן 17 בירושלים, הואשם במקור בהעלמת מיליוני שקלים במשך שש שנים. בזמנו נטען, שתמורת יח"צון וארגון אירועים רגילים קיבל 20% מההכנסות, ואילו ב"אפטר פרטי" קיבל 60%, אותם חלק עם שותפיו.

בעקבות הסדר הטיעון שנחתם בין פרקליטתו, עו"ד שוש שחם, לבין עו"ד ליאת מנור מהפרקליטות, תוקן האישום כך שהוא מתייחס לשנים 1998-2001 בלבד.

שירזי הודה, שבמשך ארבע שנים אלה הפקיד בחשבונו כ-740 אלף שקל, שהשתכר כשכיר וכעצמאי, אך דיווח למס הכנסה על הכנסות של 60 אלף שקל בלבד כשכיר. הוא הגיע להסדר עם פקיד השומה, שבו עליו לשלם 165 אלף שקל.

מלבד זאת, אם תאשר השופטת דניאלה שריזלי את הסדר הטיעון, ייגזרו על שירזי מאסר על-תנאי וקנס כפי שיקבע בית המשפט. עו"ד שחם טענה בשלב הטיעונים לעונש, כי "בעלי המועדונים גרפו הון, אבל שירזי חי בעולם של אומנות ולא במציאות העסקית, ואת המעט ששילמו לו הוא שילם לאלה שעזרו לו, ולא נשאר לו כלום". גם שירזי הודה: "מבחינה עסקית אני ממש כושל". גזר דינו יינתן בקרוב. (ת.פ. 4806/05).