אטלס נכסים מתרחבת בפולין: רכשה תמורת כ-78 מיליון אירו את בניין "מילניום פלזה" שבורשה

המבנה כולל 37,300 מ"ר של משרדים ומסחר * לאחר הפחתת עלויות העסקה ישקף המילניום פלזה תשואה ראשונית של 7.7%

חברת הנדל"ן אטלס, הנסחרת בבורסת ה-AIM (סימול: ATLS) מקבוצת אלרן השקעות הודיעה היום (ג') על חתימת חוזה סופי לרכישת "מילניום פלזה" (Millennium Plaza), מבנייני משרדים הבולטים בוורשה, תמורת 78 מיליון אירו (כ-100 מיליון דולר).

בחברה הפעילה בתחום הנדל"ן במרכז ומזרח אירופה, מציינים, כי המבנה כולל 37,300 מ"ר של משרדים ומסחר, וממוקם באזור יוקרתי במרכז ורשה, בירת פולין, ומעל אחד מעורקי התחבורה הראשיים בעיר.

האזור המיועד להשכרה בבניין כולל 31,200 מ"ר של שטחי משרדים, 6,100 מ"ר של אזורי מסחר ו-249 מקומות חניה תת-קרקעיים. שוכר "העוגן" במבנה הוא בנק מילניום (Millennium Bank), אחד המוסדות הכספיים הגדולים בפולין. שוכר מרכזי אחר בבניין היא ABG Software, חברת IT הנסחרת בבורסת ורשה.

ההכנסה התפעולית הנקיה מהנכס היא כ-6 מיליון אירו, וזאת בשיעור אכלוס של 94.5% מהבניין. לאחר הפחתת עלויות העסקה ישקף ה"מילניום פלזה" תשואה ראשונית של 7.7%.

לאטלס האופציה לרכוש מחלק מהדיירים תקופת שכירות חינם ובכך לעלות את התשואה ל- 8% מיד עם השלמת העסקה.

גדי דנקנר, מנכ"ל אטלס, מסר: "אנו מרוצים מכך שרכשנו נכס באיכות גבוהה במיקום מהטובים בורשה ובתנאים כה טובים, עובדה הממחישה את יכולתנו להוציא אל הפועל עסקאות בשיעורי תשואה גבוהים מהממוצע בשוק".

נציין, כי החברה דיווחה לאחרונה על רכישות בהוגריה ורוסיה. (ראו מסגרת).