העשירים הכי מעניינים את הצופים: "עשר הכי" של קשת עם רייטינג של 24.4% השבוע

חברת החדשות של ערוץ 2 התברגה לטבלת 10 התוכניות המובילות מבחינת שיעורי הצפייה בקרב משקי בית יהודיים עם 5 תוכניות

מהדורות החדשות של ערוץ 2 שולטות בטבלת הרייטינג של השבוע החולף (שבת עד שבת). חברת החדשות של ערוץ 2 התברגה לטבלת עשר התוכניות המובילות מבחינת שיעורי הצפייה בקרב משקי בית יהודיים עם חמש תוכניות, לעומת שלוש לרשת ושתיים לקשת.

במקום הראשון מדורגת תוכנית הספיישל של קשת ששודרה ביום רביעי האחרון "עשר הכי", בו סיקרו את עשרת האנשים העשירים ביותר בארץ. התוכנית זכתה לרייטינג של 24.4% בקרב משקי בית יהודיים. סך הכל צפו בתוכנית 543 אלף צופים פרטיים. במקום השני בטבלה נמצאת מהדורת החדשות של שבת, עם רייטינג ממוצע של 19.7%, ובמקום השלישי מהדורות החדשות של אמצע השבוע, אשר רשמו רייטינג ממוצע של 19.5%.

למרות שערוץ 10 לא הצליח להתברג לטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע מבחינת שיעורי הצפייה, הוא עדיין הצליח לרשום בשבוע החולף מספר הישגים, ובהם גם הרייטינג שנרשם לתוכנית "מי רוצה להיות מיליונר בעשר" שרשמה רייטינג ממוצע של 13.5% בקרב משקי בית יהודיים וכן משחק הכדורגל של מכבי חיפה ששודר בערוץ ורשם רייטינג ממוצע של 12.3%. מהדורת החדשות של ערוץ 10 רשמה בשבוע החולף רייטינג ממוצע של 11.2%.