YES מנסה לנכס את התוכן הישראלי: ממתגת מחדש את ערוץ הקולנוע

ההשקעה הפרסומית של YES במיתוג ערוץ הקולנוע הישראלי המשודר באפיק 5 תעמוד על 500 אלף דולר

חברת הלוויין YES ממתגת את ערוץ הקולנוע שלה (אפיק 5), ושמו ישונה החל מסוף חודש אוקטובר ל-YES ישראלי. במקביל לשינוי השם, ב-YES אומרים כי לוח השידורים החדש של הערוץ יכלול הפקות מקור חדשות לצד עונות המשך לסדרות והפקות קיימות, סרטי קולנוע ישראליים וסדרות מוכרות. לוח השידורים של הערוץ ימשיך להיות על טהרת העברית. הפעילות הפרסומית סביב המיתוג של הערוץ עומדת על כ-500 אלף דולר.

חרי שחברת הכבלים חיזקה עצמה בסדרות רכש, באמצעות ההסכם שנחתם לאחרונה עם חברת HBO האמריקנית, YES מחזקת עצמה בתחום התוכן והפקות המקור הישראליות. לדברי יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של החברה, "YES ישראלי הוא תולדה של תהליך ארוך אשר הרבה מאוד אנשים מוכשרים לקחו בו חלק - יוצרים, תסריטאים, שחקנים, צלמים וכמובן הצוות המוכשר שעשה ימים ולילות ב-YES כדי להגיש לצופים מוצר איכותי ועשיר".

עוד מוסיף ויזנטל, כי "היצירה הישראלית זוכה לבית חם ב-YES וערוץ YES ישראלי במתכונתו החדשה מהווה את מרכז היצירה המקורית של YES ומצטרף להשקעה של YES ביצירה דוקומנטרית, השקעה בקולנוע ישראלי תוכניות ילדים ותוכניות מגוונות נוספות".

כחלק מהשקת לוח השידורים החדש משיקה יס מספר סדרות, ובהן פעם בחיים 2" - סדרת דוקו דרמה שתפגיש אמנים ישראלים מוכרים עם משפחות אותנטיות בחלקים השונים של החברה הישראלית, ותעקוב אחר מפגש הקצוות המרתק בתקופה בה הם יחיו כחלק בלתי נפרד מהמשפחה. עונה זו היא עונתה השנייה והמורחבת יותר של "החיים על-פי Y".

כמו כן תושק סדרת הדרמה "לא הבטחתי לך", בכיכובם של גורי אלפי, אלי פיניש, ריקי בליך, אפרת בוימולד ודני גבע, וכן את "אולי הפעם" סדרת דרמה קומית הבוחנת את עולם הדייטים. כמו כן יושקו העונה רביעית ל"שיר שלנו" ועונה חדשה ל-Y בעשר.