נתיבי איילון תבצע עבור הרכבת 9 פרויקטים של הפרדת מפלסים בין כביש למסילה בעלות של 570 מיליון שקל. מדובר בשתי הפרדות מפלסיות בלוד, הפרדה מפלסית בחדרה, בהרצליה, שתי הפרדות מפלסיות ברחובות, בבאר יעקב והפרדה מפלסית ברמת גן-בני ברק. חמש הפרדות מפלסיות ייעשו באמצעות גשרים מעל מסילות ברזל והיתר במנהרה לכלי רכב. בהתאם להנחיות של שר התחבורה, שאול מופז, סיום הפרויקטים יהיה עד סוף 2008.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.