חברת ביומדיקס השלימה גיוס 6.6 מיליון שקל בהנפקה פרטית

[ לפורום הבורסה בת"א ] בין המשקיעים בהנפקה: חברות החיתום פועלים אי.בי.אי ומיטב * תעניק הלוואה של 250 א' ד' לחממת מיט"ב

ביומדיקס הודיעה היום (א') על השלמת גיוס הון של 6.6 מיליון שקל בהנפקה פרטית. בגיוס השתתפו אפי כהן ארזי, לשעבר סגן נשיא בכיר בחברת אמג'ן, קבוצת משקיעים בראשותו של דב לאוטמן, נשיא דלתא גליל וחברת ר.א.ג.ל, לצד בית ההשקעות מיטב ופועלים איי.בי.אי.

ביומדיקס היא חברה ציבורית המחזיקה ב-75% מהמניות של החממה הטכנולוגית מיט"ב. ביומדיקס מנוהלת בידי רן נוסבאום ותומר קריב, מנהלים-שותפים בחברת ההשקעות פונטיפקס, שבבעלות אלי הורביץ, יו"ר טבע . פונטיפקס קשורה בהסכם שליטה בביומדיקס יחד עם איל שרצקי, מנכ"ל איתוראן , וזאב ברונפלד.

גיוס ההון אמור לתת לביומדיקס כלים להתעצם ולהמשיך בהשקעות בחברות בתחום מדעי החיים בישראל. בהודעה לבורסה נכתב כי בכוונתה של הנהלת ביומדיקס להמשיך ולתמוך פיננסית ואסטרטגית בחברות הפורטפוליו שלה, על מנת להציף ערך משמעותי לבעלי המניות שלה.

ביומדיקס מחזיקה בחממת מיט"ב, אחראית בשרשור על פעילותן של למעלה מעשרים חברות בתחום מדעי החיים בתחומי הביוטכנולוגיה, מכשור רפואי, הדמיה וחיסונים.

ביומדיקס, באמצעות חממת מיט"ב, מחזיקה כיום בחברה ציבורית אחת בישראל: נסווקס (31%) ובעתיד הקרוב מצפה להנפקת פרוטליקס (2.5%) בנאסד"ק.

על פי התוכניות של ביומדיקס, מדי שנה יונפקו בין 2-3 חברות כדי לאפשר לחברות להגיע לבשלות. ביומדיקס מקווה להפוך ליצרנית אתית מובילה בשוק הישראלי.

בין חברות הפורטפוליו של חממת מיטב אפשר למצוא את פרוטליקס, נסווקס, קולפלנט, אנדוגן, אלוטקס, הליקס, בריינטקט, יו.סי. ואחרות.