אליאנס חושפת את זהות הקרן שבמו"מ לרכישת השליטה בחברה: וורבורג-פינקוס

קרן ההשקעות הזרה, מבעלי השליטה בנס טכנולוגיות, חתמה על מזכר הבנות עם אליעזר פישמן לרכישת השליטה (80%) בחברה תמורת 48 מ' ד'

יצרנית הצמיגים אליאנס , שבשליטת איש העסקים אליעזר פישמן, סיפקה היום פרטים נוספים לגבי מזכר ההבנות אליו הגיעה קבוצת פישמן, לגבי עסקת מכירת גרעין השליטה בה.

על פי הדיווח של החברה, תמכור בעלת השליטה בה כ-80% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה תמורת 48 מיליון דולר, המשקף פרמיה של 20% על מחיר השוק, כפי שפורסם ביום חמישי האחרון.

פרט נוסף שפורסם היום לגבי העסקה היא זהות הרוכשים - קרן ההשקעות הזרה וורבורג-פינקוס (Warburg Pincus), אחת מבעלי השליטה בנס טכנולוגיות הישראלית. לקרן ההשקעות יש כיום יותר מ-100 חברות מתחומי השירותים הפיננסים, שירותי בריאות, תעשיות יצרניות ותעשיתיות, חברות מדיה ושירותים עסקיים בתיק ההשקעות שלה.

סך ההשקעות הכולל של הקרן, על פי הנתונים המפורסמים באתר האינטרנט שלה, עומד על כ-20 מיליארד דולר ביותר מ-500 פעולות שביצעה.

נזכיר, כי פישמן התחייב במזכר ההבנות שלא לנהל מגעים עם גורמים אחרים בנוגע למכירת אחזקותיו בחברה במשך תקופה של כחודשיים וחצי. במהלך תקופה זו צפויים הרוכשים לבצע באליאנס בדיקות נאותות ולהשלים את המשא והמתן לרכישתה.

המסחר במניית אליאנס לא נפתח הבוקר, בעקבות דרישת רשות ני"ע לקבלת פרטים נוספים לגבי העסקה המתגבשת. לאחר קבלת הפרטים צפוי המסחר במניה להיפתח ב-13:32.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"