"מה זה השטויות האלה" בראש טבלת הרייטינג

תוכניתה של עדי אשכנזי רשמה רייטינג של 21.2% " * "המראה" של ערוץ 10 דורגה במקום ה-21 בטבלה עם 9.9%

אפקט תקופת החגים בא לידי ביטוי גם השבוע בטבלת הרייטינג. הרייטינג הממוצע של השבוע החולף נמוך יחסית. במקום הראשון בטבלת עשר התוכניות הבולטות של השבוע החולף, נמצאת התוכנית "מה זה השטויות האלה" של עדי אשכנזי שרשמה רייטינג ממוצע של 21.2% ו-471 אלף צופים פרטיים.

במקום השני בטבלה נמצאת "אמא מחליפה", גם היא של קשת, עם רייטינג ממוצע של 20.2% בקרב משקי בית פרטיים ו-454 אלף צופים פרטיים.

מהדורות החדשות של חדשות ערוץ 2 בלטו במהלך השבוע האחרון. המהדורה של אמש (ש') רשמה רייטינג ממוצע של 18.4% ודורגה במקום השלישי בטבלה. בנוסף אליה ניתן למצוא בטבלת התוכניות המובילות של השבוע, מבחינת שיעורי צפייה, שלוש מהדורות נוספות.

זכיינית ערוץ 2 רשת התברגה לטבלת עשר התוכניות המובילות עם שתי תוכניות בסך הכול, "תעשיית היופי" שדורגה במקום החמישי עם רייטינג ממוצע של 17.4% ושידור חוזר של "גריל" שרשם רייטינג ממוצע של 15.3% ודורג במקום העשירי.

ערוץ 10 לא הצליח להיכנס השבוע לטבלת עשר התוכניות המובילות והתוכנית ששודרה במסגרתו, "המראה", היא התוכנית שזכתה לרייטינג הממוצע הגבוה ביותר מבין התוכניות שסיפק הערוץ במהלך השבוע החולף. התוכנית רשמה רייטינג ממוצע של 9.9% ודורגה במקום ה-21. "