אמדוקס , הספקית המובילה של תוכנות ושירותים המאפשרים ניהול לקוחות אינטגרטיבי, וחברת Bell Canada, ספקית תקשורת קנדית, הודיעו היום על הארכת ההסכם ביניהן עד לשנת 2012. במסגרת ההסכם, תמשיך אמדוקס לספק שירותי מיקור חוץ עבור שירותי הבילינג של Bell Canada.
"ההחלטה להאריך את החוזה שלנו עם אמדוקס ממשיכה ותומכת בתהליך השינוי שמנהיגה החברה ביחסיה עם שותפיה העסקיים, תוך הבטחת המשך יחסי העבודה שלנו עם אמדוקס", אמר גרג קובאל, סמנכ"ל בכיר למערכות ארגוניות ותשתית בילינג החברה הקנדית. קובאל הוסיף, כי "אמדוקס תמשיך לעבוד איתנו לאספקת חוויית לקוח משופרת ובפישוט תפעול מערכות הבילינג שלנו".
מייקל מת'יוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס, הוסיף כי "אמדוקס מצפה לשתף פעולה עם Bell Canada בשנים הבאות. אנו נמשיך ללוות את החברה במעבר שלה לשירותי הדור הבא כדי להבטיח שירותי בילינג העונים על ציפיות החברה ומיליוני לקוחותיה ברחבי קנדה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.