הלחץ של גזית גלוב משפיע: האסיפה הכללית של בעלי המניות במילס תכונס בדצמבר

על שולחן האסיפה הכללית תונח הצעה למינוי דירקטורים מטעמה של גזית גלוב * ה-FFO של FCR גדל ב-12.2% ל-28.5 מיליון דולר

חברת הנדל"ן האמריקנית מילס (סימול: MLS) הודיעה אתמול (שבת) על כוונתה לקיים את האסיפה השנתית של בעלי המניות ב-21 בדצמבר (חמישי) - על הפרק: בחירת דירקטורים ואשרור ההתקשרות עם ארסנט אנד יאנג.

נזכיר, כי ביום רביעי האחרון הגישה גזית גלוב תביעה בבית משפט בדלוואר בבקשה לחייב את מילס לכנס אסיפה כללית. באסיפה קרובה תציע גזית גלוב את מועמדיה לכהונה בדירקטוריון.

שמה של חברת מילס עלה לכותרות בישראל על רקע כוונתה של גזית גלוב להשתלט על החברה האמורה אשר ההשקעה בה הסבה לחברה הישראלית הפסדים כבדים.

על פי חוקי הרשות האמריקנית, בעל מניות אשר מעוניין לכנס אסיפה כללית צריך לעשות כן על-ידי פנייה לבית-המשפט. הפעם האחרונה בה כונסה האסיפה הייתה ביולי 2005.

פירסט קפיטל - הרווח FFO גדל ב-12.2% ל-28.5 מ' ד'

בתוך כך פירסמה זרוע חו"ל אחרת של גזית גלוב, פירסט קפיטל (FCR) הקנדית, את דוחותיה לרבעון השלישי.

פירסט קפיטל דיווחה על גידול של 12.2% ב-FF0 (רווח תפעולי תזרימי) ל-28.5 מיליון דולר. הרווח FFO למניה מדוללת עמד על רמה של 0.38 דולר.

FCR דיווחה על השקעת 146 מיליון דולר ברבעון השלישי ברכישה, פיתוח והשבחת נכסים.

בשורה התחתונה רשמה החברה רווח רבעוני נקי של 6.5 מיליון דולר (9 סנט למניה) קיטון של כ-25% ביחס לרווח הנקי ברבעון המקביל, 8.7 מיליון דולר (14 סנט למניה). ב-FCR מציינים, כי הקיטון ברווח הנקי נרשם על רקע הרעה בתוצאות קרן הריט האמריקנית, אקוויטי 1 .

נציין, כי החברה הנפיקה 3.9 מיליון מניות רגילות במהלך תשעת החודשים שקדמו לספטמבר. FCR תחלק ב-11 בינואר דיבידנד בשיעור של 31 סנט למניה.

תחזיתה המעודכנת של החברה לשנת 2006 היא לרווח FFO בסך 1.51-1.53 דולר למניה מדוללת.