זוקו שילובים: ברווחי הרבעון השלישי חל גידול של כ-5% לכ-3.3 מיליון שקל

בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמח הרווח הנקי בכ-24% ל-9.3 מיליון שקל * הכנסות הרבעון עלו בכ-8% לכ-142.8 מיליון שקל

זוקו שילובים , הנמצאת בשליטתו של סר ברנרד שרייר, הודיעה היום (א') כי היא סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2006 עם רווח נקי של 9.3 מיליון שקל, גידול של 24% לעומת הרבעון המקביל, עת עמד הרווח על כ-7.5 מיליון שקל.

ברבעון השלישי חל ברווח הנקי גידול של כ-5% לכ-3.3 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-3.2 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2005.

בשורה העליונה, הכנסותיה של החברה בתשעת החודשים צמחו בכ-0.4% לכ-395.4 מיליון שקל. ברבעון השלישי צמחו ההכנסות בכ-8% לכ-142.8 מיליון שקל, לעומת הכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד.

תוצאות תוכנית ההתייעלות שעברה החברה במהלך השנתיים האחרונות משתקפות ברווח התפעולי של זוקו, שצמח בתשעת החודשים בכ-30% לסך של כ-18.9 מיליון שקל, לעומת כ-14.5 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2005.

במהלך הרבעון השלישי הסתכם הרווח התפעולי לכ-6.9 מיליון שקל, עלייה של 44% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

מהחברה נמסר כי העלייה בהכנסות נובעת בעיקרה מגידול במכירות מגזר התשתיות, שמורכב הן ממכירת הדגמים החדשים של Caterpillar והן מכניסת תקנות הפחת המואץ ואישורי פרוייקטים חדשים בתחום התשתית, שהביאו לרכישה מוגברת של ציוד על-ידי לקוחות החברה.

ההון עצמי של זוקו בתום הרבעון השלישי הסתכם לכ-157.7 מיליון שקל.

החברה חילקה השנה דיבידנד בסך של כ-2.5 מיליון שקל, במסגרת מדיניותה לחלק לפחות 25% מרווחיה לבעלי המניות.

יוסי סמירה, מנכ"ל זוקו, אמר היום: "אנו גאים להציג מגמת צמיחה מתמשכת בתוצאות, על-אף הלחימה בצפון. השיפור העקבי בתוצאות הקבוצה נובע משיפור הפעילויות השוטפות, תוך דגש על התייעלות בהוצאות ושיפור הרווח התפעולי".

"הקבוצה ממשיכה לבחון את התאמת המבנה הארגוני לתהליכי העבודה העתידיים שלה, ואנו מעריכים כי תימשך הצמיחה בפעילויות השוטפות בחודשים הקרובים ובשנה הבאה. הקבוצה שוקדת על מנועי צמיחה חדשים בתחום המיגון והשלט רחוק שבשלותם המסחרית, להערכתה תהיה ב-2007-2008", הוסיף.