מהדורת שבת של חדשות 2 מובילה עם 22.7% רייטינג

במקום השני בטבלה השבועית "גומרות הולכות" של רשת עם 22.6%

גם השבוע, רשת מצליחה לבסס את מעמדה במספר הרב ביותר של התוכניות אותן היא הצליחה להכניס לטבלת עשר התוכניות המובילות של השבוע, מבחינת שיעורי הצפייה בקרב משקי בית יהודיים.

השבוע רשת הכניסה לטבלה חמש תוכניות, זאת בדומה לשבוע שעבר. אולם, בראש הטבלה נמצאת מהדורות החדשות של אמש (ש') השייכת לחברת החדשות של ערוץ 2 אשר רשמה רייטינג ממוצע של 22.7%.

במקום השני בטבלה מדורגת "גומרות הולכות" של רשת עם רייטינג ממוצע של 22.6% ו-492 אלף צופים פרטיים ובמקום השלישי תוכניתו של יאיר לפיד, גם היא של רשת, עם רייטינג ממוצע של 22.1% בקרב משקי בית יהודיים ו-482 אלף צופים.

"כלבוטק" של רשת מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם רייטינג ממוצע של 21.8% וזאת לאחר שבשבועיים הקודמים הובילה "כלבוטק" את טבלאות הרייטינג השבועיות עם רייטינג ממוצע גבוה יותר מזה שנרשם בשבוע החולף.

קשת מיוצגת בטבלת עשר התוכניות המובילות של השבוע בקרב משקי בית יהודיים עם שלוש תוכניות, כאשר הבולטת שבהן מבחינת שיעורי הצפייה היא "אמא מחליפה - עונה שנייה" אשר רשמה רייטינג ממוצע של 20.8% ו-459 אלף צופים. התוכנית דורגה במקום השביעי בטבלה ולאחריה, במקום השמיני "איך לתקן את ישראל" של חיים הכט אשר רשמה רייטינג ממוצע של 20.6% ו-459 אלף צופים.

משחקי הספורט גם הם הצליחו לבלוט השבוע, אם כי מחוץ לטבלת עשר התוכניות המובילות. משחק הכדורגל בין ביתר ירושלים למכבי חיפה ששודר בערוץ 10 רשם רייטינג ממוצע של 18.8% ואילו משחק הכדורסל של מכבי תל-אביב נגד רומא ששודר בערוץ 1 רשם רייטינג ממוצע של 15% בקרב משקי בית יהודיים. "