האקזיט של מגדל: מוכרת את פעילות יורופ אסיסטנס בישראל תמורת 15.5 מיליון שקל

הרוכשת, חברת השירותים והבקרה הרפואית פמי פרימיום, תהפוך עם השלמת העסקה לחברת השירותים המובילה בישראל

קבוצת מגדל סיכמה את עסקת מכירת פעילות יורופ אסיסטנס בישראל לחברת השירותים והבקרה הרפואית פמי פרימיום, מקבוצת דוידוף, בסכום של 15.5 מיליון שקל. בנוסף, סוכם בין הצדדים, כי בחמש השנים הבאות תרכוש קבוצת מגדל מפמי פרימיום את שירותי האסיסטנס שרכשה עד כה מיורופ.

המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום ביטוח בקבוצה, אמיר שלח, אמר כי "שירותי האסיסטנס יוצרים ערך מוסף ייחודי לרוכשי פוליסות הביטוח של מגדל והסכם המכירה מבטיח שהלקוחות והסוכנים שלנו יקבלו שירות מעולה גם לאחר מעבר הפעילות לבעלות החדשה".

עם השלמת העסקה לרכישת פעילות יורופ אסיסטנס, תהפוך פמי פרימיום לחברת השירותים המובילה בישראל, העובדת עם לקוחות וסוכנים של מרבית חברות הביטוח הפועלות בישראל.

אייל זינגר, אשר ניהל את המשא ומתן מטעם הרוכשים, ציין כי הרכישה הינה מהלך אסטרטגי שנועד למצות את יתרונותיה היחסיים של פמי פרימיום בשוק האסיסטנס בישראל. זינגר הוסיף, כי "החפיפה הדקדקנית שערכנו עם בכירי מגדל ומנהלי יורופ אסיסטנס והסיכום על קליטתם של מרבית עובדי יורופ בפמי, מבטיחים כי שינוי הבעלות יהיה שקוף מבחינת ציבור הלקוחות והסוכנים".

מנכ"ל פמי פרימיום, איציק חמו, ציין כי "שירות הפרימיום המאפיין את פמי בתחומי הרפואה יוטמע בתוך זמן קצר ביותר גם בתחומי ההתמחות של יורופ, ה-Assistance Home וה-Assistance Road, כאשר הסינרגיה בין הפעילויות והיתרונות לגודל, יגולמו כמובן לטובת הלקוחות".