סקופ תרכוש מוצרי אלומיניום בהיקף של כ-40-44 מיליון דולר

מהחברה נמסר כי ההסכם הינו אבן דרך נוספת בהתרחבות הפעילות הבינלאומית של החברה

חברת סקופ דיווחה היום (ג') כי חתמה על הסכם לרכישת מוצרי אלומיניום בהיקף של כ- 40-44 מיליון דולר ממפעל הממוקם באירופה. המפעל ממנו תרכוש סקופ את הסחורה התחייב לספק לה מוצרי אלומיניום חצי מוגמרים בתקופה שבין ינואר 2007 למארס 2008.

יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל החברה, שמואל שילה, אמר כי ההסכם הינו אבן דרך נוספת בהתרחבות הפעילות הבינלאומית של החברה. "רוב האלומיניום שיירכש מיועד לשיווק על ידי החברות הבנות שלנו בארה"ב, צ'כיה, רומניה וסין. היתרה תשווק ללקוחות המקומיים של החברה בישראל", הוא הדגיש.

לדבריו, החברה משקיעה מאמצים רבים בהמשך פיתוח פעילותה הבינלאומית, המהווה את מנוע הצמיחה העיקרי של החברה. זאת, תוך המשך הגדלת היקף הפעילות המקומית.

סקופ עוסקת בייבוא וייצוא של מוצרים וחומרי גלם לענף המתכות, הכולל נירוסטה, סגסוגת ניקל, אלומיניום, טיטניום, פלדה, פליז, נחושת וברונזה, ובענפי הפלסטיקה ההנדסית הכוללים פחים, פלטות, מוטות, צנרת, ברגים ועוד. מוצרי החברה משמשים במגוון רחב של ענפי תעשייה, בהם: מזון, תרופות, כימיה, מחצבים, אלקטרוניקה, מיזוג אויר, תשתיות מוצרי צריכה, היי-טק, בנייה ציבורית, תעשייה תעופתית, תעשיה צבאית ועוד.

החברה נמצאת בשליטה משותפת של משפחת שילה וקרן פימי, ומחזיקה בחברות בנות בארה"ב, צ'כיה, רומניה וסין.