דמרי חתמה על זכרון דברים לרכישת קרקע בבוקרשט תמורת 50 מיליון שקל

עלות הפרויקט תגיע ל-302 מיליון שקל * עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת עליה הודיעה החברה, לרכישת פרויקט סמוך לפראג ב-27 מיליון אירו

החברת הבת של י.ח. דמרי התקשרה בזיכרון דברים לרכישת מלוא המניות של חברה רומנית, שבבעלותה קרקע המצויה בבוקרשט. מדובר בקרקע בשטח כולל של כ-24 אלף מ"ר, המיועדת לבניית כ-660 יחידות דיור.

בתמורה לקרקע תשלם החברה למוכר סך של כ-50 מיליון שקלים. ההיקף הכולל של העסקה הוא כאמור, כ-302 מיליון שקלים (54 מיליון אירו). ההסכם הותנה בעריכת הליך בדיקת נאותות שיתבצע על ידי החברה, ובחתימת הסכם רכישה מקדמי וסופי.

מנכ"ל י.ח דמרי, יגאל דמרי, אמר כי החברה תפעל להגדלת זכויות הבנייה במקום, ובוחנת כניסה של שותפים פוטנציאלים לפרוייקט בשיעור של עד 40%.

"בכוונתנו להעתיק את דגם הפעילות של החברה בישראל - לפעילות הנדל"ן בחו"ל. במסגרת זו אנו שוקלים להקים חברת ביצוע ברומניה והעסקת עובדים באופן ישיר, כך שאופי הפעילות יהיה דומה לזה שבישראל בכל הקשור לביצוע והקמת הפרויקטים", אמר דמרי.

לדבריו, עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת עליה הודיעה החברה, לרכישת פרויקט סמוך לפראג, תמורת סכום כולל של 27 מיליון אירו. מדובר בקרקע פנויה בשטח כולל של כ-127 מ"ר המיועדת לבניית 100 יחידות מגורים במבנים צמודי קרקע ו-130 יחידות בבניה רוויה. לקרקע קיימת תב"ע מאושרת.

דמרי היא חברת נדל"ן העוסקת בתחום הבנייה למגורים. במאי 2004 הונפקו ניירות הערך של החברה בבורסה בת"א. במאי 2005 בוצעה הנפקה נוספת של אגרות חוב ואופציות. החברה בצעה כ-22 פרויקטים ברחבי הארץ, מבאר שבע בדרום ועד למרכז ת"א.

החברה מחזיקה בקרקע לבניית 3,791 יחידות דיור, מתוכם 1,931 בביצוע ו-1,860 יחידות דיור במלאי קרקעות בתהליכי תכנון שונים.