לאחר לא מעט שינויים פרסונאליים, עכשיו עוברת רשת שוקן לשינויים מבניים: רשת שוקן מקבוצת "הארץ" מותחת את מותג "העיר" בפריסה ארצית ומשיקה פורמט חדש לעיתוני הרשת. החל מחודש ינואר יתאחדו כלל העיתונים המקומיים של הרשת ברחבי הארץ תחת שם המותג "העיר" (עיתון "העיר", "עכבר העיר" ו"לוח העיר") שהיה שייך עד כה לעיר תל אביב בלבד.
ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, אמר היום כי, "לכל עיר יש את הישות והייחודיות שלה ועיתון העיר החדש יתאים את עצמו למאפיינים הייחודיים לכל עיר".
בנוסף, יעברו עיתוני רשת שוקן מתיחת פנים, הכוללת קו עיצובי אחיד לכלל עיתוני הרשת, וכן החלפת צבע הלוגו של "העיר" מהאדום הותיק לצבע ירוק זאת מתוך כוונה לבטא ערכים של שמירה על איכות הסביבה.
עיתוני "העיר" החדשים, לרבות "עכבר העיר", יצורפו ללא תשלום למנויי עיתון "הארץ". עיתון "העיר", היוצא לאור בתל-אביב, יימכר בחמישה שקלים לגיליון, ובכך יצטרף ליתר עיתוני הרשת הנמכרים.
"השינוי נועד להפוך את מותג 'העיר' למותג ארצי, עם כוח מקומי, מחובר ומשפיע בקהילה. מותג העיר יהווה גם מנוף למגוון פעילויות נוספות, סינרגטיות לחיי הקהילה, דוגמת אירועים, מסיבות, ירידים ועוד", אומר גולדשטיין שהיה אחראי בשיתוף עם העורך הראשי של הרשת, אבי סולומון והעורכים והמנהלים הבכירים ברשת על המהלך שארך לדבריהם שנה. למהלך שותפים גם משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ועל-ידי חברת המיתוג OPEN.
רשת שוקן מונה כיום 14 עיתונים מקומיים שונים וכ-1,000 עובדים. בין המקומונים הבולטים של הרשות שמעתה ישונה שמם ל"העיר" גם "כל העיר" הירושלמי, "כלבו" החיפאי, "צומת השרון" של אזור השרון וכאמור "העיר" התל-אביבי.
כזכור, לקראת סוף שנת 2005 עברה רשת שוקן לא מעט זעזועים ושינויים פרסונאליים שמטרתם היתה חיסכון בעלויות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.