אוסיף מכרה מחצית הזכויות הנותרת במרכז ויצמן למגדל ביטוח תמורת 68 מיליון שקל

ההסכם אינו כולל את יתרת זכויותיה של אוסיף בחניון מרכז ויצמן * החל מהיום זכאית מגדל לקבל מלוא הכנסות המרכז המסחרי

אוסיף , באמצעות חברת הבת, אוסיף חברה ליזום פרויקטים, חתמה אתמול על הסכם למכירה של מחצית בלתי מסויימת מזכויות החכירה ב"מרכז ויצמן", הצמוד למרכז הרפואי סוראסקי בתל-אביב, למגדל ביטוח תמורת 68 מיליון שקל.

ההסכם אינו כולל את יתרת זכויותיה של אוסיף בחניון "מרכז ויצמן".

באפריל 2006 רכשה מגדל, יחד עם המגן חברה לביטוח, מחצית בלתי מסוימת מזכויות אוסיף במרכז המסחרי ובחניון של "מרכז ויצמן", בתמורה לסך של 131 מיליון שקל, בצירוף מע"מ.

החל מהיום זכאית קבוצת מגדל לקבל מלוא הכנסות המרכז המסחרי. הסכם השיתוף, שנחתם בין הצדדים במסגרת העסקה הקודמת, ייוותר בתוקפו ביחס לניהול משותף של החניון, אך החל מהיום יפסיק לחול ביחס למרכז המסחרי.

השלמת העסקה מותנית באישור עיריית ת"א-יפו ו/או קרן סוראסקי וכן באישור דירקטוריון אוסיף השקעות ופיתוח.

בגין עסקה זו ברבעון הרביעי של 2006 צפויה החברה לרשום ביטול הפרשה להפסד בסך של כ-3 מיליון שקל, אשר נרשמה בתשעת החודשים שנסתיימו בספטמבר בגין פרויקט זה.

דורון אביב, יו"ר דירקטוריון אוסיף, מסר: "אנו שבעי רצון מהמשך שיתוף הפעולה עם אחת מחברות הביטוח המובילות בישראל. בעסקה זו השלמנו את מכירת כל זכויותינו במרכז המסחרי, בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלנו.

לגישתנו, לאחר שלבי הייזום וההקמה, בעיקר של פרויקטים ייחודיים כמו מרכז ויצמן, אנו נהנים ממימוש חלקי ובמקביל, ממשיכים להחזיק בנכסים אשר עתידים להניב תשואה הולמת לאורך זמן, כגון החניון במרכז".