סוכנו של תמוז: הוא מבוקש ע"י קבוצת צמרת אנגלית

[ למדור עסקי ספורט ]יום לאחר שנבחר בידי האתר הרשמי של אופ"א לצעיר המבטיח ביותר בישראל, סוכנו רונן קצב מגלה כי אחת מ-4 הגדולות בפרמיירליג מעוניינת בו לעונה הבאה

"אחת מארבע הקבוצות הגדולות באנגליה: צ'לסי, ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד מעוניינת בטוטו תמוז לעונה הבאה", כך חשף הערב (רביעי) סוכנו של טוטו תמוז, רונן קצב. קצב אינו מוכן לחשוף במי מבין הארבעה מדובר מאחר ולטענתו זה יכול לפגוע או לטרפד את העסקה. סוכנו של תמוז הוסיף: "כבר בקיץ הייתה לטוטו הזדמנות לעזוב לאספניול אבל הוא רצה להשאר בארץ בגלל סיבה אחת הצבא.

"הוא לא רצה לעזוב לחו"ל ולא להתגייס ולכן ויתרנו על ההצעה של אספניול אבל בקיץ הבא הכל יכול לקרות. אני לא מבין למה מקשים עליו עם הצבא". על יחס הצבא לשחקנים הצעירים אמר קצב: "אני בכלל חושב ששחקנים כמו טוטו, בן סהר צריכים לוותר להם על השקיית הממטרות ולתת להם איזה שירות בעזרה לקהילה שם הם יוכלו לתרום הרבה יותר מאשר בממטרות".

על טוטו, קצה הרחיב: "זה נדיר ששחקן בגיל כזה (יהיה בן 19 באפריל הקרוב) ייצא לשחק בחו"ל בגילו. עקבו אחרי טוטו במשחקי הנבחרת הצעירה והבוגרת", הסביר קצב והוסיף שהפנייה מהקבוצה האנגלית הבכירה נעשתה על ידי המנג'ר של אותה קבוצה. חשוב להזכיר שלקצב יש קשרים מצוינים עם ראפה בניטז מנג'ר ליברפול עוד מהתקופה בה אימן בניטז בספרד אך לא ניתן לקבוע בוודאות שמדובר בליברפול שרוצה את תמוז.

[ למדור עסקי ספורט ]