מכבי ת"א הפסידה לבני השרון והודחה מגביע המדינה

אחרי 9 זכיות רצופות, הצהובים לא יזכו בגביע "ווינר" לאחר שהפסידו לבני השרון 94:87. לי ניילון הנהיג את הקבוצה של אפי בירנבוים עד ל-20 נקודות יתרון, אולם דרק שארפ נגס ביתרון עד ל-4. הפעם, זה לא הספיק

מכבי ת"א הפסידה הערב, במגרשה הביתי בהיכל נוקיה, לבני השרון בתוצאה 94:87. הלבנים הוליכו לכל אורך המשחק וברבע הראשון כבר הוליכו 16:2 והיתרון שלהם הגיע במהלך המשחק עד ל-20 נקודות הפרש.

מכבי קיזזה בהפרש באופן לאט אבל בטוח ושתי דקות לסיום היא פיגרה ב-10 נקודות. דרק שארפ הפציץ שלשות מטורפות אבל זה לא הספיק מול לי ניילון (31 נקודות), ארז כץ ושאר הלוחמים של בני השרון.

ארז כץ, שהצטיין במשחק וסיפק דקות הגנה מדהימות ברגעים הלחוצים ביותר, אמר אחרי המשחק לערוץ הספורט: "היה לנו משחק הרואי. היינו אנדרדוג מובהק בבית שלהם, אבל כל אחד התעלה ועשינו את זה. היינו יותר נחושים ואגרסיבים מהם. אם יש מישהו בכדורסל הישראלי שזה מגיע לו, אז זה לאפי בירנבוים שהוא המאמן הכי גדול בארץ."

אפי בירנבוים, שעשה את זה למכבי ב-1995, אז הוא זרק אותה מהגביע עם בני הרצליה, נשאר רגוע וביקש להתמקד בקבוצה שלו ולא במכבי תל אביב. הפעם, הוא עשה זאת עם הקבוצה המאוחדת מהשרון, שתפגוש את הפועל ירושלים בגמר ביום חמישי.