פאנגאיה נדל"ן מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת 1,095 דירות בגרמניה תמורת כ-250 מיליון שקל

[ לפורום הבורסה ] החברה מתכוונת לממן 85% מהעסקה באמצעות הלוואת מינוף מבנק זר * דמי השכירות השנתיים במיזם עומדים על כ-20 מיליון שקל

חברת פאנגאיה נדל"ן הודיעה הבוקר לבורסה כי היא מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת 1,095 דירות בגרמניה, בשטח בנוי של כ-61 אלף מ"ר. תמורת הרכישה, אם תצא לפועל, צפויה פאנאגיה לשלם כ-250 מיליון שקל.

החברה ציינה, כי למיטב ידיעתה, שיעור התפוסה בקרב הדירות העומדות בעסקה שעומדת על הפרק הינו כ-92%. דמי השכירות הנובעים משיעור התפוסה מסתכמים בכ-20 מיליון שקל לשנה.

עוד הוסיפה החברה, כי היא מתכוונת לממן את עסקת הרכישה באמצעות מימון של בנק זר. פאנגאיה חתמה על מזכר הבנות עם הבנק המיועד למימון 85% מהיקפה הכולל של העסקה, לרבות הוצאות סגירת העסקה. המימון יועמד כהלוואת מינוף ללא זכות חזרה (Non Recourse) לתקופה של חמש שנים ובריבית יוריבור בתוספת 1.2% לשנה.

נזכיר כי פאנאגיה נדל"ן הוסבה לחברת נדל"ן לאחר שאשתקד רכשו ברק רוזן ואסף טוכמאייר, שני יזמי נדל"ן צעירים, את השלד הציבורי לשעבר "פאן 3 טכנולוגיות". פאנגאיה שבשליטתם הצליחה לייצר בשנה האחרונה את התשואה הגבוהה ביותר בבורסה של ת"א - 1,250%.