פמס חתמה על ההסכם עם הניוואל עד 2016: בשנה הקרובה תספק הזמנות ב-1.7 מיליון דולר בחודש

הניוואל היתה בכותרות בקיץ לאחר שפמס לא דיווחה על דחיית ההזמנות והיתה חשודה במכירת מניות תוך שימוש במידע פנימי

פמס הודיעה הבוקר התקשרה במספר הסכמים עם הניוואל (Honeywell) לאספקת מוצרים מיגון. תקופת ההסכמים הינה עד לתום שנת 2016 שבסיומה יתחדשו ההסכמים באופן אוטומאטי לתקופה בלתי מוגבלת. זאת בכפוף לזכותו של כל אחד מהצדדים להפסקתם.

במסגרת ההסכמים, התחייבה הניוואל להזמין כמויות ייצור מינימליות. להערכת החברה כמויות מינימום אלו יבטיחו את קיום המפעל של חברת הבת ללא הפסדים. קווי הייצור בארה"ב יתחילו לעבוד עבור הניוואל במסגרת ביצוע ההסכמים, במתן שירותי ייצור למוצרים המיועדים לשימושים צבאיים במהלך חודש מארס באופן הדרגתי.

להערכת החברה, חתימת ההסכמים ושיתוף הפעולה ההדוק בין החברות הצפוי בעקבותיהם, יגרמו להגדלה מהותית של היקף ההזמנות של הניוואל מהחברה. על פי התחזיות שמסרה הניוואל לחברה, בשנת לשנת 2007, צפויה הניוול להזמין מהחברה בהיקף כספי של כ-1.7 מיליון דולר בחודש.

האניוול האמריקנית ופמס עמדו במרכז הכותרות בקיץ האחרון אז הואשמה החברה ובעליה, דניאל בלום בשימוש במידע פנים, כאשר בלום מכר מניותיו בחברה לאחר שידע כי האניוול מעכבת את הזמנותיה. זאת לפני שהמידע בדבר דחיית החוזים נודע למשקיעים.

ההודעה על דחיית ההזמנות צורפה לדוחות החברה לרבעון השני בה נאמר כי החברה לא תעמוד בתחזיות צבר ההזמנות שלה, כפי שדיווחה עליו בדו"ח השנתי שלה. מניית החברה ירדה בחדות בעקבות ההודעה על דחיית החוזים והחקירה בדבר מכירת המניות.