מדד "גלובס לג'נד" מציג מדי חודש את המהלך הבולט בזירת העסקים הישראלית, על-פי בחירת מנויי עיתון "גלובס". מהיום ואילך ישותפו בבחירה גם גולשי אתר "גלובס", במשאל המתפרסם בתחתית ידיעה זו.
בחירת המהלך העסקי של החודש מתבצעת מתוך חמישה מהלכים בולטים, שאותם בחרה מערכת "גלובס" מעולמות תוכן שונים: פיננסים, יזמות, שיווק, צרכנות וכו'. מכון סמית, בהנהלת רפי סמית, מבצע מדי חודש סקר טלפוני בן 500 מרואיינים, כמדגם מייצג של מנויי "גלובס".
לגבי כל אחד מהמהלכים שנבחרו, מתבקש כל מרואיין/ת לדרג בין 1-10 באיזו מידה הוא מעיד על יכולת עסקית-ניהולית (10 מייצג יכולת עסקית-ניהולית גבוהה ו-1 מייצג יכולת עסקית-ניהולית נמוכה). לאחר מכן, בוחרים מנויי "גלובס" את המהלך העסקי-ניהולי הטוב ביותר מבין החמישה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.