בקצרה

יוזמה של ח"כ להעברת משחקי ליגת העל משבת

חברי הכנסת אבשלום וילן (מר"צ) ואורי אריאל (איחוד לאומי) מובילים מהלך שמטרתו להעביר באופן מדורג את משחקי הכדורגל לימי שישי וראשון. השניים נפגשו היום עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל איצ'ה מנחם והציגו בפניו נייר עמדה החתום בפני חברי כנסת נוספים שתומכים ברעיון. ח"כ וילן ואריאל טוענים שקיים בארץ ציבור נרחב של חובבי ספורט שהצפייה במשחקים נמנעת מהם בשל היותם שומרי שבת.

הטירוף בבית שמש החל: הבלו-סוקס מגיעים

רון בלומברג, ארט שאמסקי וקן הולצמן - שלושה שחקני עבר ב-MLB - יוצגו היום במסיבת עיתונאים בניו יורק כג'נרל-מנג'רים של ליגת הבייסבול הישראלית שתיפתח ב-24 ביוני. ה"ניו יורק טיימס" פרסם היום כתבה נרחבת על בלומברג, ששיחק בעבר בניו יורק יאנקיז, ושובץ לאמן בליגה את הפרנצ'ייז "בית שמש בלו-סוקס". במסיבת העיתונאים היום יוצגו גם יתר חמש הקבוצות של הליגה: מודיעין מיראקלס, תל אביב לייטנינג, רעננה אקספרס, נתניה טייגרס ופתח תקווה פיונירס.

בגיל 41, לנוקס לואיס לא יסרב ל-25 מיליון דולר

לנוקס לואיס, אלוף העולם באגרוף לשעבר, שוקל לחזור לזירה בגיל 41 כדי להילחם עם יריבו המר ויטאלי קליצ'קו, אלוף העולם האוקראיני לשעבר. באנגליה מדווחים שלואיס עשוי להכניס כ-25 מיליון דולר מהקרב המסקרן, וייתכן שייערך באצטדיון וומבלי החדש. בוב ארום, אמרגן האגרוף האמריקני, אמר כי "לנוס ידון בחזרה עם חבריו ב-HBO ויבדוק אם הם מעוניינים בתחרות בינו לבין קליצ'קו. זה לא משנה אם מתאגרף אומר שהוא לא יחזור לזירה לעולם, הכסף תמיד מדבר בקול רם יותר בסופו של דבר. אני יודע שלנוקס עובד קשה בחדר כושר, וייתכן מאוד שיש כאן קרב אדיר בתנור".

יו"ר ההתאחדות הקזחית מחפש לרכוש מועדון

ראקהאט אלייב, המיליארדר הקזחי וגיסו של נשיא קזחסטאן נורסולטאן נאזאראייב, אמר בסוף השבוע כי הוא מעוניין לרכוש מועדון כדורגל אירופי "יציב", ושהוא במשא ומתן עם קבוצת הכדורגל הבלגית מוקרון. אלייב, יו"ר התאחדות הכדורגל הקזחית, אמר שהוא מעוניין לרכוש את המועדון בשביל לעזור לכדורגל המקומי. "אנחנו מעוניינים שהכדורגלנים הקזחים יתרגלו מהר יותר לכדורגל במערב אירופה", אמר אלייב.

סוניה דל פיירו, כמה את חשובה לאלסנדרו?

אלסנדרו דל פיירו, כוכב יובנטוס, יפרסם אוטוביוגרפיה שתיקרא " 10" ותיכתב בסגנון שונה מהמקובל. הספר יכיל רשימות שידרגו 10 דברים מתחומים שונים - 10 השערים הגדולים של דל פיירו, 10 הבעיטות החופשיות הגדולות שלו, 10 השחקנים שהכי היה רוצה לשחק לצדם, 10 הדברים שהוא מתחרט עליהם. את הרעיון לקח מהספר "נאמנות גבוהה" של ניק הורנבי. אגב, אשתו סוניה נמצאת במקום השלישי ברשימת "עשרת הדברים שלא אוכל להסתדר בלעדיהם". במקום הראשון באותה רשימה: כדורגל. במקום השני: הבית.

חברת תעופה אחת שדווקא מאמינה בווסטהאם

ווסטהאם יונייטד נראית בדרך הבטוחה לליגת המשנה, אבל לאחרונה חתמה עם ספונסר חדש שיופיע על חולצות המשחק עבור 2.5 מיליון ליש"ט לשנה. כך מדווח "הסאנדיי טיימס". החוזה עם חברת התעופה XL, בעלת קשרים חזקים באיסלנד, ארץ המוצא של הבעלים החדש אגרט מגנוסון, שווה פי שלושה מהחוזה עם הספונסר הנוכחי Jobserve. המועדון הודיע גם ש"יומברו", חברת הלבשת הספורט הבריטית, תלביש את הקבוצה בעונה הבאה.

גולף: "אפקט מישל ווי" הגיע גם ליו.אס.אופן

מארגני טורניר הנשים של היו.אס.אופן בגולף מכרו "שטחי אירוח" - אזורי מסעדות, חנויות, וכו' - בסכום שיא של 3.1 מיליון דולר. מחירי שטחי האירוח בגולף נשים עלו בזכות העניין סביב גולפאיות צעירות כמישל ווי, פאולה קרימר, לורנה אוצ'ה ונטלי גולביס. בשנה שעברה נמכרו שטחי אירוח ב-2.7 מיליון דולר. פפסי, רויאל בנק של קנדה ובנק סנטורה הן כמה מהחברות שרכשו שטחים.