פדיון קניון מלחה בירושלים, בבעלות קבוצת עזריאלי, חצה ב-2006 את קו המיליארד שקל ורשם גידול של 10% בפדיון ביחס ל-2005.
פדיון קניון מלחה לבדו מהווה 25% מפדיון כל שבעת קניוני קבוצת עזריאלי, שעמד ב-2006 על 4 מיליארד שקל. הפדיון הממוצע למ"ר עמד ב-2006 על 700 דולר.
"זו השנה השלישית ברציפות שקניון מלחה מפיק שיאים גם אצלנו בקבוצה וגם בנתונים בארציים. קניון מלחה הוא המוביל בגידול וקניון איילון מוביל בתוצאות", אומר מנכ"ל קניוני עזריאלי, פאר נדיר.
לדברי נדיר, מספר המבקרים הממוצע עומד על 30,000 ביום כאשר בחגים זוכה הקניון למספר רב יותר של מבקרים. הקניון יעלה לראשונה קמפיין תדמית, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי, בהשקעה של מיליון שקל. את הקמפיין יוביל הספורטאי אודי קרני, סגן אלוף ישראל בקפיצה במוט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.