ניסיון גישור כדי להשאיר את גינת כמועמד למנכ"ל חדשות 2

על פי הצעת הגישור שהוגשה לוועדת האיתור למנכ"ל חדשות ערוץ 2, "כולבוטק" תופק ותיכלל כחלק ממערך התוכניות של החדשות בערוץ ורפי גינת יוכל להמשיך להגישה " רוב חברי הוועדה מתנגדים להצעה

ניסיון גישור הועלה בפני חברי ועדת האיתור של מנכ"ל חדשות ערוץ 2 בעניינו של רפי גינת, המועמד לתפקיד: על פי ההצעה, התוכנית "כולבוטק" תופק ותיכלל כחלק ממערך התוכניות של חדשות ערוץ 2, ולא במסגרת חברת ההפקות של גינת כפי שקורה כיום. בתנאים כאלה סביר כי גינת יוכל להמשיך להגיש את "כולבוטק", כפי שהוא מעוניין.

ל"גלובס" נודע, כי מרבית חברי הוועדה שבפניהם הובאה ההצעה אינם רואים בעין יפה ניסיון זה להכשיר את סירובו של גינת לעזוב את הנחיית התוכנית "כולבוטק" במידה שימונה למנכ"ל חברת החדשות במקומו של שלום קיטל.

בחמישי האחרון ערכה ועדת האיתור פגישה עם גינת, עורך "ידיעות אחרונות", שהסתמן לאחרונה כמועמד מוביל לתפקיד. לאחר פגישה זו עלו הסתייגויות קשות של הוועדה באשר למינויו, זאת בעיקר בשל סירובו של גינת לוותר על הגשת התוכנית "כלבוטק" במידה שימונה למנכ"ל חברת החדשות, וכמו כן היותו מזוהה עם הזכיינית רשת, אשר שותפה במניות בחברת החדשות. כמו כן נודע, כי ועדת האיתור שבוחנת בימים אלה מועמדים לתפקיד, נוטה לא להמליץ על מועמד שיהיה מתוך החברה. עובדה זו מנמיכה את סיכוייהם של אבי וייס, עורך מהדורת החדשות, המגיש והעיתונאי עודד בן עמי והפרשן הצבאי רוני דניאל, להתמנות לתפקיד.

אתמול (ג') פורסם ב"גלובס", כי המועמד המוביל הנוסף לתפקיד, במקומו של גינת, הוא עו"ד יוסי עבאדי. עבאדי, עיתונאי לשעבר (ראש דסק החדשות בגלי צה"ל ועורך משנה ב"חדשות") ומי שעמד בראש מנהלת הסדרת השידורים לציבור לקראת הקמת חברות הכבלים והלוויין, משמש היום כראש תחום התקשורת במשרד עוה"ד רם כספי.

בין השמות הנוספים שמועמדותם לתפקיד נבחנת - מפקד גלי צה"ל אבי בניהו, סמנכ"ל רגולציה בקשת רון לשם, סגן עורך "מעריב" אבי בטלהיים, דובר צה"ל לשעבר נחמן שי ויורם מוקדי, שפרש לאחרונה מתפקידו כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין.

יו"ר חברת החדשות יצחק לבני, החבר בוועדת האיתור, אמר היום ל"גלובס", כי "אכן נודע לי על הצעה כזו". "