אפי טריגר עוזב את אתר היפ אחרי 4 חודשים: מצטרף לערוץ "ספורט 5 חדשות"

טריגר, לשעבר עורך ומגיש בחדשות ערוץ 10, ישתתף בצוות ההקמה של ספורט 5 חדשות וישמש בו מגיש ועורך

סיבוב הפרסה של אפי טריגר: כארבעה חודשים בלבד אחרי שמונה לעורך הראשי של היפ, אתר שיתוף קבצי הווידאו של סלקום, הודיע טריגר על רצונו לפרוש מתפקידו. טריגר, לשעבר עורך ומגיש בחדשות ערוץ 10, ישתתף בצוות ההקמה של ספורט 5 חדשות, הערוץ החדש של ערוץ הספורט, וישמש בו מגיש ועורך.

עם מעברו להיפ, נתפס הצעד של טריגר, טאלנט ערוץ 10, כסמן להתעצמות האינטרנט על חשבון הטלוויזיה. טריגר אמר אז ל"גלובס", כי "האינטרנט זה עתיד, ואני רואה בצעד שלי חלק מתהליך. יהיו עוד אנשי טלוויזיה בישראל שיעברו לאינטרנט".

עוד אמר אז טריגר, כי "האינטרנט זו מדיה שנמצאת בחיתוליה, ואני מבטיח לך שיש בה הרבה יותר מזה. זה לא יהיה ככה כל הזמן. אני מסתכל על רשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב, רואה איך הן מפיצות את התכנים האיכותיים ביותר שלהן חינם ברשת ומבין לאן הדברים הולכים".

טריגר אמר היום בתגובה: "קיבלתי הצעה להשתתף בהקמת ערוץ טלוויזיה חדש, ואני רואה בזה הזדמנות וזכות גדולה".

אתר היפ של סלקום עלה לאוויר לפני כשמונה חודשים, במטרה להעביר את מגמת שיתוף הקבצים באינטרנט גם לסלולר. האתר מתבסס על תכני גולשים בלבד, ואינו כולל תכנים טלוויזיוניים. מנתוני האתר עולה, כי להיפ כיום 30-50 אלף משתמשים שונים ביום, ובין 300 ל-500 אלף דפים נצפים. את האתר מפעילה חברת לוגיה.