דוד פתאל רכש את מלון פלמירה באילת; הערכות: שילם 90 מיליון שקל

המלון כולל 250 חדרים ברמה של ארבעה כוכבים, בריכה, חדר אוכל, לובי בידורי וספא; לפני 8 חודשים נפתח במלון אגף חדש ובו 40 חדרים

דוד פתאל, הבעלים של רשת מלונות פתאל, רכש את מלון פלמירה באילת במחיר המוערך ב-90 מיליון שקל. המלון כולל 250 חדרים ברמה של ארבעה כוכבים, בריכה, חדר אוכל, לובי בידורי וספא. לפני 8 חודשים נפתח במלון אגף חדש ובו 40 חדרים. פתאל הודיע כי בכוונתו להשקיע בשדרוג ושיפוץ המלון.

פתאל הוא הבעלים של מלון מג'יק נירוונה קלאב, בים המלח, אותו רכש לפני שנה. במקביל מנהלת הרשת 13 מלונות, בעיקר באילת ובים המלח, שבהם 4,500 חדרים, במחזור כולל של 650 מיליון שקל בשנה. הרשת מנהלת בין השאר, את מלון קלאב מד, מג'יק סאנרייז, מג'יק פאלאס, גולדן טוליפ ומרידיאן.

בשנים האחרונות חברות המלונאות הגדולות בעולם דווקא מוכרות את מבני המלון לחברות השקעה בנדל"ן ומתמקדות בניהול המלון בלבד. פתאל, שהחל כרשת ניהול, פועל במהופך למגמה זו והחל להשקיע דווקא ברכישת בתי מלון, מבלי לוותר על הניהול.

לדברי פתאל, לאחר 10 שנות פעילות אנו מרגישים שיש לנו כיום את הידע, הניסיון והחוסן הכלכלי להרחיב את תחום עיסוקנו מניהול גם לבעלות של מלונות". עם זאת, פתאל תמשיך לעסוק אך ורק במלונאות, ולא בתחומים אחרים של נדל"ן, אמר.