השחקן רמי הויברגר נחקר בחשד לביצוע מעשה מגונה בכוח

(עדכון) - חשוד בביצוע מעשה מגונה במאפרת בעת צילומי סרט סטודנטים בינואר 2006 * הויברגר: מדובר בתלונת שווא, שקרית ומכוערת * עוה"ד של המתלוננת: הברנז'ה מנסה לגונן על הויברגר * אברי גלעד: הברנז'ה צריכה לסתום את הפה

השחקן רמי הויברגר נחקר היום (ב') במשטרת רחובות, בחשד לביצוע מעשה מגונה בכוח במאפרת בעת צילומי סרט סטודנטים בו השתתף. המאפרת טענה, כי המעשה בוצע במהלך צילומים בינואר 2006. הויברגר מכחיש את הטענות.

המאפרת התלוננה בשבוע שעבר במשטרת מרחב ירקון, כי במהלך אחת ההפסקות בצילומים, הוא הציע לה לצאת החוצה כדי לעשן ושם, לדבריה, נגע בה בחזה ובאיבר המין. בהמשך אמרה לו: "אני סולחת לך, כי יש לי חבר 12 שנה, וגם לך יש אישה".

התלונה, שדבר הגשתה פורסם לראשונה ב"מעריב", הועברה לחקירת משטרת רחובות. לפי הנטען, כשבוע לאחר המקרה, תיעדה המתלוננת בכתב את כל אירועי אותו הערב בפרטי פרטים, כדי שלא יברחו מזיכרונה. לטענתה, מאז אותו יום התהפכו חייה לחלוטין. את המתלוננת מלווים עוה"ד יהודה פריד ודניאל חקלאי.

הויברגר (44) מככב בימים אלה בתוכנית "מועדון לילה" בערוץ 2. בעבר שיחק בסדרות "בטיפול", "החמישיה הקאמרית" ו"הבורגנים" וכן בסרטים כמו "רשימת שינדלר" של הבמאי סטיבן שפילברג ובקומדיה "מבצע סבתא".

הויברגר מסר בתגובה, באמצעות עו"ד איתן מעוז ממשרד מ.זליגמן ושות': "התלונה היא תלונת שווא, שקרית ומכוערת. הסיפור שהמתלוננת מכרה לעיתון אינו משקף את המציאות. מוזר ביותר, כיצד מתלוננת הטוענת שעברה אירוע טראומטי שגרם לה להזיות, מדווחת עליו רק שנה לאחר שטוענת שאירע, ועוד טורחת לספר עליו לראשונה בכתבה חושפנית בעיתון יומי, במקום לפנות ישירות למשטרה".

"במקביל", מוסיף הויברגר, "שולחת המתלוננת עו"ד מקורב ביותר לכתבת, שידברר ויפרשן בכל אמצעי תקשורת את הבעייתיות שבגרסתי והכל עוד לפני שניתנה לי הזדמנות כלשהי להציג את גרסתי בחקירה ולהפריך את האמור בה, תוך פגיעה קשה בי, במשפחתי ובילדיי". לדבריו, התנהגותה אינה תמת-לב, אלא "מונעת מדחפים של פרסום, רצון לפגוע ובצע כסף".

אברי גלעד: הברנז'ה צריכה לסתום את הפה

"מה שהברנז'ה צריכה לעשות כרגע זה פשוט לסתום את הפה. כי אם הויברגר עשה את המעשה שבו הוא מואשם, הוא צריך להיצלות על אש גדולה". כך אמר הבוקר מגיש הטלוויזיה אברי גלעד בתוכנית הבוקר בערוץ 2.

עורך דינה של המתלוננת, עו"ד יהודה פריד, האשים את הברנז'ה בתוכנית הבוקר בערוץ 2 בניסיון לגונן על הויברגר לנוכח התלונה שעומדת נגדו. "צריך להפריד בין הדמות הטלוויזיונית לבין הדמות המציאות", אמר עו"ד פריד.

דעה:

שתיקה שווה זהב. פעמיים