מיקרוסופט שכרה משרדים במרכז גב-ים בהרצליה פיתוח לצורך הקמת מרכז פיתוח חדש

לפי ההערכות, תשלם החברה פחות מהשכירות הממוצעת בבניין, העומדת על 15-18 דולר למ"ר, כתלות ברמת הגימור

חברת מיקרוסופט שכרה מידי חברת גב-ים , החברה הבת של נכסים ובנין מקבוצת אי.די.בי , משרדים בשטח של 10,000 מ"ר. מדובר בבניינים 5 ו-6 הכוללים 15 אלף מ"ר והנמצאים כעת בבנייה, ההמוקמים במרכז גב-ים בהרצליה פיתוח.

דמי השכירות של מיקרוסופט תלוי ברמת הגימור של המשרדים. המחיר הממוצע עומד על 15-18 דולר למ"ר, והעערכות הן כי החברה תשכור את המשרדים במחיר נמוך מהמחיר המינימלי, בעקבות שטח ההשכרה הנרחב. החוזה של מיקרוסופט הוא ל-5 שנים עם אופציות ל-8 שנים נוספות. בנוסף, שכרה החברה 300 מקומות חניה, לפי 110 דולר לחודש למקום חניה.

מיקרוסופט תאכלס את הבניינים עם סיום בנייתם בתחילת 2008 ומתכננת להקים בהם את מרכז הפיתוח החדש שלה באזור המרכז, בנוסף למרכז הפיתוח הקיים שלה הממוקם בפארק מת"ם בחיפה, הנמצא אף הוא בשליטת גב ים.

מנכ"ל גב ים, חנן ניצן, אמר היום: "חתימת העסקה מהווה עבור גב ים הכרה נוספת באיכות הגבוהה של נכסיה המניבים. מיקרוסופט מצטרפת לשורה ארוכה של חברות מהמובילות בארץ שבחרו להקים את משרדיהן במבני גב-ים, כגון: אינטל, אלביט, צורן, IBM, פיליפס ועוד". עוד הוסיף חנן ניצן כי "השכרת השטחים למיקרוסופט, עוד בתהליך הבנייה, מעידה על הגידול בביקושים באיזורי מרכז הארץ".

מרכז גב ים בהרצליה פיתוח ממוקם בצמוד לכביש חיפה-ת"א, ומהווה קומפלקס של שישה מבנים, מתוכם בנויים ארבעה ועוד שניים הנמצאים בבנייה בימים אלו, כולל חניון תת קרקעי. השטח הכולל של המבנים לאחר סיום הקמת בניינים 5 ו-6 הינו כ-115 אלף מ"ר, מתוכם כ-55 אלף מ"ר מהווים שטחים עיליים. בין השוכרים העיקריים במתחם: DSP, פייזר, אלי לילי, מיקרוסופט, נייקי, פראדיים, RSA, אופטיבייס, אטריקה, קונברג'ס , משרדי עו"ד, קרנות הון סיכון ועוד.