אפריקה מתרחבת בסין באמצעות תדיראן טלקום: תספק מערכות תקשורת לרכבת התחתית לקראת אולימפיאדת בייג'ין

היקף העסקאות מוערך במיליוני דולרים בודדים * עסקה זו ממצבת את תדיראן טלקום בין ספקי התקשורת המובילים לשוק התחבורה למשחקים האולימפיים

תדיראן טלקום, ספקית פתרונות תקשורת משולבים לדור הבא של רשתות התקשורת למגזר העסקי מקבוצת אפריקה ישראל , דיווחה היום על שורה של עסקאות משמעותית בשוק התחבורה הסיני, במסגרתו תספק מערכת תקשורת לרכבת התחתית של בייג'ין, לרכבת המהירה לשדה התעופה ולמרכז השליטה והבקרה של שדה התעופה בבייג'ין.

עסקה זו ממצבת את תדיראן טלקום בין ספקי התקשורת המובילים לשוק התחבורה למשחקים האולימפיים. את העסקה הובילה חברת KTT, חברת הבת של תדיראן טלקום בסין. הפרויקט מוערך במספר מיליוני דולרים.

תדיראן טלקום הינה אחת מהחברות המובילות בפתרונות טלפוניה IP לשוק העסקי. פתרונות החברה, שכבר פעילה בשוק הסיני, זכו להצלחה מול ענקיות התקשורת כמו סיסקו, אלקטל, סימנס, והאריס.

זאב אביב, סמנכ"ל השיווק והמכירות בתדיראן טלקום, אומר כי "רכבת התחתית של בייג'ין בחרה להשתמש בפתרונות של תדיראן טלקום בזכות היכולת לתמוך ולשלב באופן מלא תקשורת נתונים, קול ווידאו, המותאמים לדרישות המיוחדות של הפרויקט". אביב מוסיף, כי "רכבת התחתית של בייג'ין מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות, אשר מעריכים את עושר התכונות, הגמישות ויכולות ה IP המתקדמות שניתן למצוא בפתרונות שאנו מציעים למגוון רחב של רשתות ומערכות המותאמות לשוק התחבורה".