פטרולגז הגישה הצעתה לפז נפט במסגרת הסכם ה"במבי": שווי פזגז- 211 מיליון שקל

ההצעה הוגשה במסגרת הסכם "במבי" בין פטרולגז לבין פז נפט, המחזיקות כל אחת ב-50% ממניות פזגז * על פז נפט להודיע תוך 50 יום אם היא מעוניינת לרכוש או למכור המניות

חברת פז נפט הודיעה היום כי אהוד בן ש"ך, בעל השליטה בפטרולגז, הגיש הצעה במסגרת הסכם "במבי" (Buy Me Buy You) שנחתם בין בעלי מניות פטרולגז לבין החברה, לפיו שווי מלוא האחזקות בפזגז יעמוד על כ-211 מיליון שקל.

החברה הודיעה בדצמבר שעבר כי חתמה על הסכם התקשרות "במבי" עם בעלי המניות בפטרולגז, אהוד בן ש"ך ומרדכי בן ש"ך, למכירה או לרכישה של האחזקות בחברת פזגז, אשר פז ופטרולגז מחזיקות כל אחת ב-50% מהונה המונפק.

לפי ההסכם, הופעל מנגנון ה-BMBY כך שאהוד בן ש"ך יגיש ליתר הצדדים בהסכם את הצעת המחיר שבה הוא מעוניין לרכוש את אחזקות פז בפזגז, בניכוי דיבידנד שיחולק לבעלי המניות בפזגז עד למועד ביצוע ההסכם.

על-פי ההצעה שהגיש היום בן ש"ך, שויי 100% מאחזקות פזגז יעמוד על כ-211 מיליון שקל, כך שבצד שיחליט לרכוש את אחזקות הצד השני, יעשה זאת תמורת מחצית מסכום זה, כ-105.5 מיליון שקל.

בנוסף, על פי ההסכם, אם יחולק דיבידנד בפזגז לפני השלמת הסכם ה"במבי", הוא ינוכה משווי פזגז לצורך ביצוע העסקה.

על-פי ההסכם, על פז נפט להודיע תוך 50 יום ליתר הצדדים אם היא מעוניינת לרכוש את מניות פזגז המוחזקות ע"י פטרולגז, במחיר ההצעה שהוגשה, או,לחילופין, אם ברצונה למכור את מניות פזגז המוחזקות על-ידה לאהוד בן ש"ך, תמורת מחיר זה.