וואלה נכנסת סוף סוף למסרים מיידיים: חוברת ל-ICQ במקומה של נענע

וואלה תהיה אחראית בלעדית על מכירת פרסום באמצעי המדיה של ICQ בישראל, המהווה מוקד פרסום לצעירים

באיחור אלגנטי של כמה שנים: וואלה נכנסת לתחום המסרים המיידיים וחוברת לשיתוף פעולה עם ICQ. זאת, לאחר שבשנתיים האחרונות פעלה ICQ בשיתוף פעולה עם הפורטל המתחרה נענע.

במסגרת ההסכם תהיה וואלה אחראית באופן בלעדי על תחום מכירת פרסום באמצעי המדיה של ICQ בישראל, המהווה מוקד פרסום לצעירים. מדובר בפלטפורמה המאפשרת למפרסמים לייצר חשיפה תוך כדי דיאלוג בין משתמשים, מבלי להפריע לתקשורת ביניהם. לדברי מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, "אנו מצפים כי העסקה תסייע למגמה הנמשכת של צמיחת ההכנסות של וואלה מפרסום מקוון".

עוד מסר ישועה, כי "וואלה מרוצה מאד מההסכם אשר יתרום לחיזוק מעמדה כפורטל המוביל בישראל. ICQ היא שחקן מרכזי בתחום תוכנות המסרים המיידיים. אנו מברכים את 1.2 מיליוני המשתמשים ב-ICQ שייהנו עכשיו מחיבור לעולם התכנים והשירותים של וואלה, כמו גם את מיליוני הגולשים בוואלה שייהנו עכשיו מהחיבור ל-ICQ".

לדברי אורי גילים, מנכ"ל ICQ, "מדובר בחיבור מתבקש. וואלה היא שותף אידיאלי מבחינת ICQ. שירותי העברת מסרים מידיים (IM) אינם רק כלי תקשורת, אלא גם פלטפורמה באמצעותה מגישים למשתמשים תכנים ושירותי ערך מוסף על-פי צורכיהם ורצונותיהם".

מנענע נמסר בתגובה: "לאחר שיתוף פעולה מוצלח שנמשך כשנתיים, פורטל נענע ו- ICQהחליטו על סיום עבודתם המשותפת. היוזמה לפרידה הינה תולדה של הסכמה הדדית בדבר מיצוי האפשרויות העומדות בפני הצדדים להמשיך ולהתפתח זה בצד זה נכון להיום.

"שיתוף הפעולה בין שני הגופים החל לפני כשנתיים, כשנענע היה האתר הראשון בעולם אשר חתם עם AOL על הסכם הפצה ופרסום מקומי עם ICQ. במסגרת זו פותחו אמצעי השיווק להגדלת כמות משתמשי ומורידי תוכנת ICQ בישראל, ולראשונה בעולם הוצג דף פתיחה בשפה מקומית - עברית. במקביל, הפכה נענע את ICQ לאחד ממוקדי הפרסום העיקריים לצעירים בישראל".

ביום חמישי שעבר, אגב, פורסם בנענע אייטם תחת הכותרת "מי בכלל צריך ICQ?". מקרי לחלוטין? בנענע טוענים שכן.