על הפנים

אופוריה בלוסום - קלווין קליין. גרסה של הבושם "אופוריה", שלה ניחוח מתובלן ודומיננטי, של סחלבים, הדרים, אדמונית ולוטוס, עם תוספת ארומטית חזקה של ענבר ומושק. הבקבוק שומר על עיצובו המיוחד, והפעם עם זכוכית בצבע סגלגל עמום. הנסיינית מצאה את הניחוח פיקנטי הרבה יותר מקודמו. לדבריה, הבושם מתוחכם ובעל נוכחות הנשמרת למשך שעות רבות. עיצובו של הבקבוק מקסים. מחיר: 375 שקל ל-50 מ"ל; 495 שקל ל-100 מ"ל.

פלז'רס ביי גווינת פאלטרו - אסתי לאודר. מהדורה מיוחדת לבושם "פלז'רס" בהשראת השחקנית גווינת פאלטרו. הניחוח הפרחוני- רענן נשאר כשהיה, רק הבקבוק עוצב מחדש בצבעי וורוד עם פקק ותווית מוזהבים. הנסיינית ציינה כי הפרחוניות המרעננת משאירה הרגשה נקייה וריחנית, הנשמרת למשך זמן רב. מחיר: 365 שקל ל-75 מ"ל.

נועה פרל - קשרל. עוד גרסה חדשה לבושם מוכר, הפעם בשילובים מנוגדים היצרים ניחוח פרחוני- מתובלן. מבוסס על ניחוחות של אדמונית ופריחת התפוז בשילוב פלפלת פיקנטית ופולי טונקה. הבקבוק העגלגל בגווני ירוק וארגמן, ובתוכו פנינה לבנה. "ריח מתקתק ונעים, המזכיר את הגרסה המקורית ואינו מתנדף מהר", דיווחה נסיינית שלמרות הבשמים הרבים שמונחים על המדף בחדרה, נותרת נאמנה לריח האהוב של "נועה". מחיר: 280 שקל ל-30 מ"ל; 445 שקל ל-50 מ"ל; 590 שקל ל-100 מ"ל.

בוס פאם - הוגו בוס. שילוב של מנדרינה ודמדמניות יחד עם פרחי חבצלות ורדים ופרזיה, יוצרים ניחוח פירותי פרחוני מעודן, אליו מצטרפת ארומה מתובלנת חמימה של מושק וענבר. הבקבוק מעוצב בקווים מעוגלים ובזכוכית שקופה דרכה ניתן לראות את הבושם הוורדרד. "ריח נעים ומתובלן, אך לא מאוד פירותי", דיווחה הנסיינית. מחיר: 260 שקל ל-50 מ"ל; 340 שקל ל-75 מ"ל.

דופון בלאן - דופון. ניחוח פרחוני-פירותי עם ארומה פיקנטית, מאפיין את הבושם החדש מבית דופון. בין מרכיביו, פרחי אפונה ריחנית, ורד לבן, חבצלות ופרחי תפוז. הבקבוק היפה שצבעו לבן עטור כולו בטקסטורה של משולשים בולטים ההופכים אותו לאביזר קישוטי על מדף הבשמים. הנסיינית הגדירה את הניחוח כ"פרחוני ונעים, שיש בו ארומה פיקנטית המוסיפה נופך עמוק וחמים". למרות הפיקנטיות הוא אינו כבד מידי, ואף מתמתן לאחר זמן מה. עוד ציינה לטובה את עיצובו היפה של הבקבוק. מחיר: 337 שקל ל-50 מ"ל; 478 שקל ל-100 מ"ל.

גלו אפטר דארק - ג'ניפר לופז. ג'ניפר לופז משיקה בושם נוסף, והפעם מצורף אליו גם תליון המשובץ באבנים נוצצות עם ראשי התיבות של שמה. הניחוח פרחוני- פירותי ממשפחת המתקתקים פיקנטיים, ובין מרכיביו, ליצ'י, מנדרינה דובדבן ופסיפלורה, בשילוב פרחוניות של יסמין, אדמונית ,פרזיה וורד. הנסיינית מסרה כי לבושם ניחוח פירותי מתקתק, אולם עם זאת לא כבד. הניחוח נשאר לאורך זמן, וזכה למחמאות בקרב נשים צעירות. הנסיינית ציינה לשבח גם את עיצובו הכסוף של הבקבוק. מחיר: 365 שקל ל-50 מ"ל; 495 שקל ל-100 מ"ל.

סאנסט היט - אסקדה. לקראת האביב משיק בית האופנה אסקדה בושם חדש במהדורה מוגבלת עם ניחוח פירותי רענן. שילוב של פירות פפאיה, מנגו, אננס, אבטיח ואפרסק לצד פרחי לוטוס והיביסקוס יוצרים ניחוח מתקתק. הבקבוק בצבעי צהוב, כתום ואדום, תואם את האווירה האביבית. נסיינית שאינה חובבת שינויים, אהבה מאוד את הריח הקיצי-פרחוני, בין היתר משום שלדבריה הוא מזכיר לה מאוד ניחוחות קיץ של מותגים אחרים. לשמחתה, להבדיל מניחוחות קלילים אחרים הבושם הזה נותר על עורה שעות רבות. מחיר: 395 שקל ל-50 מ"ל; 533 שקל ל-100 מ"ל.

בודי מיסט - ספרינג. ספריי גוף מבשם בניחוחות אקזוטיים המבוססים על תמציות פרחים ופירות ושמנים ארומטיים. הספריי מופיע באריזה קטנה הנוחה לנשיאה בתיק לכל מקום, ומאפשרת בישום חוזר במשך היום. הנסיינית קיבלה לידיה שני בקבוקים, האחד בניחוח "פטצ'ולי לוונדר ווניל", והשני בניחוח הנקרא "אקזוטיק פנטזי". לדבריה הניחוחות חביבים, הפטצ'ולי מוצלח במיוחד, אך מתפוגג די מהר, ויש לשוב ולחדשו בתכיפות גבוהה. "הפנטזי" היה מתוק מידי עבורה, אך גם הוא אינו מכביד מדי. קלילים ונעימים, וכשמם כן הם, "בשמים מרעננים לגוף". מחיר: 35 שקל ל-60 מ"ל.

ננטקט בראייר - קרבטריי ואוולין. ספריי גוף מבשם של היצרנית הבריטית, המוכרת בזכות מוצריה לטיפוח הגוף. הניחוח הנקי והרענן מבוסס על פרחי ורדים, דבש, טיליה ותמצית קיסוס. "ניחוח נעים להפליא", מסרה הנסיינית. "מותיר תחושה של רעננות נקייה, עם ניחוח המשלב פרחוניות קלילה עם מתיקות עדינה של ווניל וטלק. הניחוח המוצלח נשמר למשך זמן רב". מחיר: 124 שקל ל-100 מ"ל.