הרכב מנצח

ירמי קפלן והסימפונית חיפה מבצעים את שירי הביטלס, מוצ"ש, היכל התרבות ת"א " מהנה

קשה לעמוד בפני שילוב מוחץ כל כך: הופעה בה מבוצע האלבום המופתי Abbey Road של החיפושיות במלואו, עם ירמי קפלן, להקת רוק צעירה - ה-Revolvers, והתזמורת הסימפונית חיפה. היכל התרבות בת"א היה גדוש אמש כמעט לגמרי, והאלפים שבאו זכו לשמוע לא רק את האלבום המובטח, אלא גם שלל להיטים נוספים - "יסטרדיי", "הי ג'וד" ועוד.

הקרדיט על היוזמה והעיבודים מגיע למנצח גיל רווה, ישראלי היושב בברלין. ירמי קפלן התגלה אמש לא רק כמבצע מסור למוזיקה של הביטלס אלא גם כשחקן צוות. הוא לא גנב את ההצגה והקפיד להשאיר מקום גם לחברי הלהקה. מבחינת השירה קפלן די רחוק מהמקור, אבל יש לו הופעה בימתית סוחפת וקל היה להתחבר אליו. גם הלהקה, המורכבת מששה נגנים צעירים, הייתה מוצלחת מאוד. מצד שני, הניגוד בין התזמורת הכבדה לבין הנגנים הקלילים היה מודגש למדי. נגני התזמורת נראו, לעיתים, כמו נטע זר בנוף הכללי.

מה שקצת חסר לי בהופעה היה חשמל. היכל התרבות לא בדיוק מתאים לרוקרים, בעיקר כי הוא לא מאפשר לקהל להשתולל ולרקוד. רק בשני ההדרנים האחרונים התגלה הפוטנציאל האמיתי של קפלן וחבריו להרים את הקהל באוויר. ועם כל ההסתייגויות זה היה ערב מהנה. גם למי שאינו מאוהבי הביטלס. "