ענת עצמון תשמש כפריזנטורית של נעלי ליידי קומפורט

סכום ההתקשרות מוערך בכ-50 אלף דולר למשך שנתיים * קמפיין הרשת, באמצעות מומה פרסומאים, יעלה בהשקעה של 100 אלף דולר

השחקנית ענת עצמון נבחרה לשמש כפריזנטורית החדשה של רשת ההנעלה ליידי קומפורט, מותג נעלי נוחות, ותככב בקמפיין הרשת.

סכום ההתקשרות מוערך בכ-50 אלף דולר לתקופה של שנתיים. מדובר בצילומי קטלוג הרשת ובפרסומי החברה בכל אמצעי המדיה השונים.

קמפיין נעלי הקיץ של החברה יעלה בקרוב במדיה באמצעות חברת מומה פרסומאים, ויכלול פרסומות ברדיו ובעיתונות, שילוט בנקודות המכירה ויחסי ציבור, בהשקעה כוללת של 100 אלף דולר.