השחקנית ענת עצמון נבחרה לשמש כפריזנטורית החדשה של רשת ההנעלה ליידי קומפורט, מותג נעלי נוחות, ותככב בקמפיין הרשת.
סכום ההתקשרות מוערך בכ-50 אלף דולר לתקופה של שנתיים. מדובר בצילומי קטלוג הרשת ובפרסומי החברה בכל אמצעי המדיה השונים.
קמפיין נעלי הקיץ של החברה יעלה בקרוב במדיה באמצעות חברת מומה פרסומאים, ויכלול פרסומות ברדיו ובעיתונות, שילוט בנקודות המכירה ויחסי ציבור, בהשקעה כוללת של 100 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.