פעילות מותג האופנה NAUTICA נרכשה ב-8.5 מיליון שקל

הרוכשת, חברת אס.בי.אן שבבעלות בריל וסקאל ספורט, תקים בקרוב רשת אופנה לגברים תחת שם המותג

חברת אס.בי.אן רכשה את פעילות מותג האופנה NAUTICA בישראל תמורת 8.5 מיליון שקל ותפתח בקרוב רשת אופנה לגברים תחת שם המותג.

רכישת פעילות המותג בארץ נעשתה סמוך להקמת החברה בפברואר האחרון על-ידי בריל תעשיות נעליים (50%) וסקאל ספורט (50%).

"NAUTICA הוא מותג חזק בעולם, כמו טומי הלפינגר וקצת יותר נמוך מראלף לורן. זיהינו שבארץ אין רשת אופנה שפונה לגברים בגילאי 40 פלוס. גילאי 40 פלוס הם גילאים שגם מוכנים לשלם וזו המטרה", אומר מנכ"ל בריל, יהודה אלבז.

כיום פעילות המותג מתבצעת באמצעות מכירה בחנות המותג בקניון ארנה שבהרצליה וכן באמצעות מכירה לנקודות קמעונאיות.

"עד היום היקף פעילות המותג בארץ לא היה משמעותי אבל הפוטנציאל מאוד גדול. אנחנו מעריכים שהפוטנציאל הוא בין 15-20 חנויות העומדות בפני עצמן, פרט לפוטנציאל שיווק קולקציות בחנויות נוספות", אומר אלבז.

לדבריו, הכוונה לפתוח חנויות במיקומי פריים בקניונים מובילים כמו קניון רמת-אביב, קניון עזריאלי, קניון מלחה והגרנד קניון בחיפה. "המותג NAUTICA לא יכול להיות בחנות צדדית ולוקיישנים היא צרה כואבת היום לכל הרשתות. היות והרבה מאוד רשתות מתרחבות דרך רשתות משנה, נוצרה מלחמה בקניונים על הפריים לוקיישן, מלחמה שמחריפה בקניונים הטובים. צריך סבלנות", אומר אלבז.