המשנה למנהל רשות המיסים, יהודה נסרדישי, ימונה למנהל הזמני של רשות המסים

כך החליט שר האוצר, אברהם הירשזון, בעקבות המלצת מנכ"ל משרד האוצר, ירום אריאב, והמנהל הזמני של רשות המסים, יוסי בכר

המשנה למנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, ימונה למנהל הזמני של הרשות - כך החליט שר האוצר, אברהם הירשזון, בעקבות המלצת מנכ"ל משרד האוצר, ירום אריאב, והמנהל הזמני של רשות המסים, יוסי בכר. בסוף השבוע הקרוב יגיעו לסיומם שלושה חודשים, שבהם כיהן בכר כממלא מקום מנהל הרשות.

נסרדישי נחקר בזמנו באזהרה בפרשת השחיתות ברשות, בחשד לכאורה למעורבות במינוי של יגאל סער לנציג המכס בניו יורק. ואולם בהמשך, ובהסכמת היועץ המשפטי לממשלה, הוחלט למנותו כממלא מקום הסמנכ"ל לענייני מינהל, שמואל בובורוב, המושעה בשל היותו חשוד בפרשה זו.

בימים אלה מקבלת ועדת האיתור למשרת מנהל רשות המסים את הפניות האחרונות של מועמדים למשרה. המועד האחרון להגשת מועמדות היה יום חמישי האחרון. בין היתר קיבלה הוועדה גם פניות רבות של מועמדים מתוך רשות המסים, בהם גם פנייה מנסרדישי. מועמדים אחרים מתוך הרשות שהגישו מועמדות הם: פקיד שומה חיפה וסגן נציב מס הכנסה לשעבר, רועי מקוב; סמנכ"ל ברשות המסים, בועז סופר; פקיד שומה ירושלים 3, אלי יצחקי; פקיד שומה חולון, חיים גבאי; פקיד שומה ת"א 5, אבנר עופרי; המשנה למנהל רשות המסים לשעבר, אוסקר אבו-ראזק.

על-פי הערכות, לאחר שהוועדה תרכז ותסנן את כל הפניות, היא תיפנה על דעת עצמה לכמה מועמדים אפשריים. בין היתר היא עשויה לפנות לעו"ד אודי ברזלי, סגן נציב מס הכנסה לשעבר; ליועץ המשפטי של רשות המסים, עו"ד משה מזרחי ולרו"ח זאב פלדמן, סגן נציב מס הכנסה לשעבר.