דחיית הקץ עבור Vonage: בית משפט בוושינגטון דחה ההחלטה האוסרת עליה לגייס לקוחות חדשים

(עדכון) - עוה"ד של החברה לא חסך בהתבטאויות חריפות נגד השופט שקיבל את ההחלטה המוקדמת: החלטתך "חותכת את צינור החמצן של החברה ולמעשה אתה תוקע לה כדור בראש"

זמן לא רב לאחר ששופט פדראלי בארה"ב אסר על חברת Vonage Holdings (סימול: VG) לגייס לקוחות חדשים שעה שהיא מערערת על פסיקה לפיה היא הפרה שלושה פטנטים של ענקית התקשורת וריזון (VZ), הצליחה Vonage להשעות זמנית את ההחלטה, מה שיאפשר לה להמשיך לגייס לקוחות חדשים.

השופט קלוד הילטון מווירג'יניה אסר על Vonage להמשיך להשתמש בטכנולוגיה אשר הפרה את הפטנטים של וריזון, גם בשעה שזו מצויה בהליכי ערעור משפטיים. רוג'ר וורין, עוה"ד של Vonage, לא חסך בהתבטאויות חריפות כנגד השופט ואמר לו החלטתו "חותכת את צינור החמצן של החברה ולמעשה אתה (השופט) תוקע לה כדור בראש".

וורין התקשה להסתיר את זעמו והוסיף כי החלטתו "תחנוק לאט אבל בטוח את Vonage כי היא תאבד כ-650 אלף לקוחות חדשים בשנה", ודחק בשופט לחזור בו מיד מההחלטה.

"זה מה שציפו לו בווריזון", אמר כייזר חסן, אנליסט מ-Buckingham Research Group הממוקם בניו-יורק. "Vonage ניצבת כעת בפני תהום תלולה מאוד".

עם זאת, לאחר שפנתה Vonage לבית המשפט לערעורים בוושינגטון, הורה זה להשעות את החלטת השופט הילטון, ובחברה בירכו על ההחלטה והביעו תקווה כי זו תהפוך מזמנית לקבועה.

חברת Vonage עוסקת ב-VoIP (העברת שיחות טלפוניות דרך האינטרנט) ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 522 מיליון דולר. וריזון, לעומתה, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 110 מיליארד דולר והיא מספקת פתרונות תקשורת אלחוטיים וקוויים ברחבי העולם והיא חברת התקשורת השנייה בגודלה בארה"ב.