חברת בלאנק-צ'ק ישראלית נוספת הפכה לציבורית; PinPoint גייסה 25 מיליון דולר

כמנכ"ל PinPoint מכהן אדיב ברוך, לשעבר מנכ"ל בי.או.אס, והיו"ר הוא יעקב פרי, מנכ"ל סלקום לשעבר

לאחר השלמת ההנפקה של חברת הבלאנק-צ'ק צ'רצ'יל וונצ'רס, הגיעה תורה של חברת בלאנק-צ'ק נוספת בעלת זיקה ישראלית להפוך לציבורית בשוק ההון האמריקני. Pinpoint Advance Corp השלימה אתמול גיוס של 25 מיליון דולר באמצעות הנפקה של 2.5 מיליון יחידות לפי מחיר של 10 דולר ליחידה. כל יחידה כוללת בתוכה מניה אחת רגילה ואופציה אחת הניתנת למימוש למניה רגילה, לפי מחיר מימוש של 7.5 דולר. כחתמי ההנפקה שימשו שני בנקי השקעות - Maxim Group ו-Legend Merchant Group. המניה החלה להיסחר בבורסה שמעבר לדלפק ביום שישי האחרון תחת הסימול PPACU.

טרם ההנפקה גייסה החברה 1.5 מיליון דולר באמצעות הנפקה פרטית של אופציות למנהלים ודירקטורים בחברה. לכן, כולל הגיוס הציבורי יש כיום בקופת החברה סכום ברוטו של 26.5 מיליון דולר.

כמנכ"ל וכנשיא Pinpoint מכהן אדיב ברוך, שכיהן בעבר כמנכ"ל בי.או.אס הנסחרת בנאסד"ק. כיו"ר החברה מכהן יעקב פרי, לשעבר מנכ"ל סלקום וכיום סגן יו"ר בנק המזרחי. פרי החזיק טרם ההנפקה ב-10% מהון החברה ולאחר ההנפקה הוא דולל לאחזקה של 2%. ברוך הוא אחד מארבעת בעלי המניות הגדולים בחברה, שהחזיקו כל אחד ב-22.5% מההון ודוללו בעקבות ההנפקה לאחזקה של 4.5%. מלבד ברוך, שלושת הנותרים הם רונן צדוק, סמנכ"ל הכספים; ירון שוולב, סמנכ"ל טכנולוגיה ראשי ויואב שוולב, דירקטור בחברה.

Pinpoint מתכננת למזג לתוכה פעילות של חברה ישראלית או חברה אירופית, אשר הנהלתה סבורה שיהיה זה לטובתה להקים פעילות בישראל. כמו-כן, Pinpoint אינה מתכננת להגביל עצמה למיזוג של פעילות מסקטור ספציפי אחד, אך סקטור הטכנולוגיה יקבל בשלב ראשון עדיפות ראשונה.