רפק פתחה במגעים לרכישת דטה טק ישראל; החלה בביצוע בבדיקת נאותות להערכת שוויה

הכנסותיה של טק דטה ישראל בשנת 2006 הסתכמו בכ-210 מליון שקל והרווח הנקי עמד על 2 מליון שקל

רפק הודיעה הבוקר כי התקשרה עם שני תאגידים זרים מקבוצת Tech Data העולמית במזכר עקרונות לרכישת מלוא הון המניות המונפק של חברת טק דטה ישראל, בכפוף לתנאיו של הסכם מפורט שייחתם בין הצדדים. שני הצדדים פתחו במיתווה בסופו צפויה רפק לרכוש את השלוחה הישראלית של טק דטה.

מזכר העקרונות קבע מנגנון לקביעת מחיר הרכישה, על בסיס הונה העצמי של טק דטה, בכפוף לתוצאות בדיקת הנאותות שתבוצע על ידי רפק ולהתאמות אחרות שיוסכמו. עוד יסוכם בין הצדדים בהמשך אופן פרעון הלוואות קיימות שהועמדו לטק דטה ישראל על ידי חברות מקבוצת טק דטה העולמית.

השלמת העסקה קבעה את לוח הזמנים של 45 הימים הבאים, בו תשלים רפק בדיקת נאותות שיביא שני הצדדים לחתום על הסכם מפורט לרכישה עד סוף חודש יוני הקרוב. טק דטה ישראל עוסקת בהפצתם ואספקתם של מוצרים בכל תחומי המחשוב, על ידי התקשרות ישירה בהסכמי הפצה עם יצרני המוצרים כאמור, תוך הסתייעות במערכת ההפצה המרכזית של קבוצת טק דטה העולמית.

על פי נתונים שנמסרו לחברה, מחזור הכנסותיה של טק דטה ישראל בשנת 2006 הסתכם בכ-210 מליון שקל, והרווח הנקי השנתי הסתכם בכ-2 מליון שקל.

רפק מקבוצת אינטרגמא, סיימה את שנת 2006 עם רווח נקי של כ-81 מיליון שקל. דו"חות החברה המאוחדים כללו את תוצאות הנפקת אר.אר לווינים בה מחזיקה החברה דרך חברה בת בכ-35.3%. אר.אר לווינים, נזכיר הונפקה בנאסד"ק בחודש דצמבר האחרון, והביאה לרווח הון של כ-65.1 מיליון שקל.