פורמט "האלופה" עשוי להימכר לרוסיה בתמורה ל-500 אלף דולר

המו"מ על הטלנובלה של HOT צפוי להגיע לסיכום בסוף השבוע * דורי מדיה: מתקיימים מגעים עם מדינות נוספות

בסוף השבוע תיחתם ככל הנראה עסקה על-פיה יימכר פורמט הטלנובלה "האלופה" של HOT 3 לרוסיה.

העסקה בסכום של כ-500 אלף דולר תיחתם בין בית הפקה רוסי לדורי מדיה, השותפה יחד עם דרסט על זכויות הטלנובלה "האלופה", שעונתה השנייה משודרת בימים אלה בכבלים. הטלנובלה בכיכובו של יהודה לוי , עופר שכטר ועדי הימלבלוי עוסקת בעולם הכדורגל.

"המו"מ שככל הנראה יגיע לידי חתימה בסוף השבוע מתנהל כבר כחצי שנה עם הגורמים הרוסיים", אומר נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה. "מלבד רוסיה מתנהל מו"מ גם עם מספר גופים בדרום אמריקה, שהפורמט שמשלב טלנובלה וכדורגל מתאים להם. גם בספרד, בקזחסטן ובפורטוגל מביעים עניין.

"ברוסיה חשבו להמיר את עולם הכדורגל שסביבו נעה עלילת הסדרה בהוקי קרח, אבל ככל הנראה הם ישאירו את הכדורגל כציר עלילה מרכזי, בסופו של דבר. ישנן מדינות שרוצות גם בפורמט וחושבות על המרה של כדורגל בכדורסל לדוגמה. בכל מדינה חושבים על הספורט הפופולרי שם. אני מאמין שייסגרו עוד כמה עסקאות במהלך השנה. העסקה המדוברת תהיה ככל הנראה על סך של כ-500 אלף דולר, על פי חישוב של כ-5,000 דולר לפרק. כשיכול להיות שהם יקנו גם את העונה השנייה", אמר פלטי.

זוהי לא פעם ראשונה שדורי מדיה מצליחה למנף את יבולה להצלחה בינלאומי, שכן היא מייצאת טלנובלות לכ-30 מדינות, כשהמפורסמת שבהן היא מכירת הזכויות של הטלנובלה "פלורסיינטה" לרוסיה ולמדינות אחרות בעולם.