ישראלי נאלץ לשהות באיראן כיממה לאחר נחיתת חירום של טיסתו בשל תקלה טכנית

הישראלי יצא בטיסה להודו, יחד עם עוד כ-125 נוסעים ואנשי צוות * המטוס נחת בטהראן ונוסעיו חיכו כ-22 שעות למטוס חלופי

מטוס של חברת "טורקיש איירליינס", שעל סיפונו היה ישראלי אחד, נאלץ לבצע בסוף השבוע נחיתת חירום בטהראן - כך הותר לפרסום לפני זמן קצר. כלי תקשורת בהודו דיווחו היום כי בשל תקלה טכנית, לא יכול היה המטוס להשלים את דרכו מאיסטנבול לבומביי.

על פי דיווחי התקשורת הזרה, הבוקר ניסה המטוס התקוע להמריא פעם נוספת, אלא ששוב נתגלתה בו תקלה ולכן שהה זמן נוסף בשדה התעופה בטהראן. מהנהלת החברה הטורקית נמסר כי לפנות ערב הגיע מטוס חלופי וזה המריא להודו, יחד עם הישראלי עליו, כשהוא מתוח מאוד.

המטייל הישראלי יצא בטיסה להודו, יחד עם עוד כ-125 נוסעים ואנשי צוות. כעבור כשעתיים וחצי של טיסה רציפה, הודיע הקברניט כי בשל תקלה חשמלית הוא נאלץ להנחית את המטוס בטהרן. המטוס נחת ונוסעיו הורדו ממנו ונלקחו להמתנה בטרמינל המרכזי בשדה התעופה, שם חיכו כ-22 שעות מורטות עצבים למטוס חלופי.

צנזורה למאורע: בי-ם חששו שהאיראנים יתנכלו לישראלי

על אף כי רוב הנוסעים היו בעלי אזרחות הודית, לא הותר להם לצאת ממתחם השדה, בגלל שלא החזיקו באשרות כניסה למדינה. מתח רב שרר במשרד החוץ בירושלים, זאת על אף כי הרשויות המקומיות באיראן לא ידעו על קיומו של הישראלי בטיסה. הוא מצידו הזדהה בפני הקברניט וצוות המטוס.