חדש בפורטל הפיננסי של "גלובס": מגוון חדש וחסר תקדים של כלים מקצועיים חדשים למשקיעים בשוק ההון!

[לפורטל הפיננסי] - "גלובס" ממשיך להוביל את מהפכת המדיה הפיננסית המקוונת בישראל ומשכלל את יישומי המידע למשקיעים בשוק ההון. והפעם בתפריט, לשימושכם: תצוגת מניה משודרגת * נתוני מסחר בזמן אמת, לנרשמים לאתר * סטטיסטיקה פיננסית * נתוני עומק על חברות נסחרות * ומערכת גרפים חדשה, המאפשרת ניתוח טכני מקצועי

כמי שמוביל את מהפכת המדיה הפיננסית בישראל, עושה "גלובס" צעד נוסף ומשדרג את יישומי המידע בפורטל הפיננסי בשכלול תצוגת המניות.

מהיום תצוגת דף המניה בפורטל, נוחה יותר לגלישה - הן מבחינת הצפייה בנתונים והן מבחינת הניווט, והיא מספקת למשקיעים מידע יותר מתוחכם ויותר מקיף. אתם מוזמנים להעיף מבט, לדוגמא, בדף המניה של מניית בנק הפועלים , טבע או אפריקה ישראל .

הנתונים הפיננסיים לגבי כל נייר ערך מפולחים לקטגוריות על פי המאפיינים של אותו נייר ערך. כל דף מנייה מחולק לשלושה חלקים:

1. נתוני מסחר עדכניים - בזמן אמת לנרשמים לאתר "גלובס". אף אחד אחר לא נותן את זה, בואו להירשם ולהינות מהשירות.

2. ספר עסקאות מפורט ובו: ביקושים, היצע וכמויות. הפירוט משמש לקביעת לימיטים לפקודות מסחר (ניתן לסחור ישירות על ידי הקלקה על הלינק "למסחר") וכן לאמידת לחצי ביקוש והיצע.

3. נתונים וסטטיסטיקה פיננסית. בנוסף לפירוט התשואות ההיסטוריות, הקלקה על הקישור "פירוט עסקאות" תציג את כל הפעילות שנעשתה במניה באותו היום. כך ניתן לזהות חבילות גדולות שעוברות מיד ליד ולבחון האם פעילות במניה מפוזרת בין משקיעים רבים או שמקורה במספר מצומצם של עסקאות גדולות בין מוסדיים. ככל שיש יותר עסקאות עם תמורה גבוהה יותר בכל אחת מהן, המניה נזילה יותר.

נתוני עומק

אל רשימת החוצצים בדף המנייה התווסף חוצץ "על החברה". הקלקה עליו תציג נתוני עומק על המניה ועל הפעילות בה: המדדים שהמניה כלולה בהם, משקל המניה באותם מדדים ונתוני פעילות של בעלי העניין, באמצעותם ניתן לבדוק מה הם חושבים על החברה אותה הם מכירים טוב מכולם.

ניתוח המדדים שבהם כלולה המניה יכול ללמד על סיכויי המניה לעלות על רקע מומנטום חיובי של המדד, ולחילופין - הסיכון שהמניה תרד בשל סנטימנט שלילי במדד מסוים.

ניתוח טכני

לבקשת גולשים רבים, שדרגנו את יישומי הניתוח הטכני באתר. הקלקה על החוצץ "גרפים" בדף המנייה תפתח את גרף נייר הערך, עליו תוכל לבצע ניתוחים טכניים מקצועיים. כך נראה, למשל, עמוד הגרפים החדש במניית בנק הפועלים (לאחר הלחיצה על הלינק כאן והמעבר לעמוד המניה, יש לבחור בטאב "גרפים" לשם מעבר לתצוגת הגרפים החדשה).

ניתן לבחור את סוג הגרף שיוצג, טווח הזמן, האינדיקטורים והפרמטרים שבהם רוצים להשתמש, וכן לשמור הגדרות אלה כך שבכל פעם שתכנס למערכת, הם יוצגו באופן זה (באתר ניתן לקבל הסבר לגבי כל אינדיקטור).

חידושים אלו מעניקים מידע פיננסי רב מימדי וגלובלי בסטנדרט בינלאומי ועוד חידושים ושיפורים בדרך.

באתרי הפורטל הפיננסי של גלובס מופיעים מדי יום מאמרים ופרשנויות ומוצג בו מידע פיננסי בזמן אמת על שוקי המניות בישראל ובחוץ לארץ, המטבעות, החוזים והסחורות ומגוון המכשירים הפיננסיים הנסחרים בהם.

אתם מוזמנים לגלוש לתת-אתרים בפורטל הפיננסי בהקלקה על הקישורים:

[לאתר תעודות סל]
[לאתר קרנות הנאמנות]
[לאתר המעו"ף]
[לאתר חוזים עתידיים]
[לאתר אפיקים סולידיים]
[לאתר המט"ח]

שתהיה לכם גלישה מקצועית ורווחית!