בראון בציניות על החזרת פרס הקקטוס של ספי שקד: "מהלך מבריק"

"הוא הצליח להשיג יותר כותרות על החזרת הפרס מאשר אם היה מחרים את התחרות"

טקס "קקטוס הזהב 2007" תם וכל הפרסים כבר חולקו. עם זאת, נראה כי אופן ניהול התחרות ותוצאותיה ממשיכים להסעיר את עולם הפרסום.

ספי שקד, שותף ומנהל הקריאיטיב של משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בחר להחזיר את הפרס שניתן לו עבור זכיית משרדו במקום הראשון בקטגוריית "שירותים פיננסיים".

"מדובר במהלך מבריק", אומר בתגובה יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום. "אני מצדיע לספי שקד. הוא הצליח להשיג יותר כותרות על החזרת הפרס מאשר אם היה מחרים את הקקטוס טרום התחרות. שקד נכח למעשה בדיוני ועדת קקטוס הזהב וההצעות לייעול התחרות שהציע התקבלו ואומצו אחת לאחת. לכן תמוה בעיני המעשה הזה", מוסיף בראון.

כבר בתחרות הקקטוס שהתקיימה לפני שלוש שנים, אמר שקד, "ראיתי פעם אחת יותר מדי את חוסר הצדק שהתחרות נגועה בו והחלטתי ביחד עם רובי ניסן, שהוא כיום אחד משותפיי, שפעם הבאה כשנזכה בקמפיין השנה נחזיר את הפרס כאות מחאה".

שקד לא מכחיש את שמחתו מכך שהמהלך הביא לו פרסום שלא קיבל לפני כן. "אם המשרד מקבל כותרות על הדרך אין לי שום בעיה עם זה. אבל זאת לא הייתה המטרה. עם קצב גדילה כמו שלנו אנחנו לא צריכים את זה".