הרב של בטי רוקוואי לא מתיר לה לשפוט בעונה נוספת של "הדוגמניות"

"הרב שלי ואנשי הרוח שמייעצים לי אמרו לי חד משמעית להימנע מלשון הרע"

העונה השלישית של תוכנית הריאליטי הפופולרית של ערוץ 10, "הדוגמניות" תיאלץ למצוא מחליף לדמות השופטת המרשעת, אותה מילאה בשתי העוונות הקודמות, סוכנת הדוגמניות בטי רוקוואי.

ל"גלובס" נודע כי רוקוואי החליטה שלא להשתתף בעונה נוספת של הריאליטי השערורייתי, היות והרב שלה לא התיר לה להשתתף בעונה נוספת. "הרב שלי ואנשי הרוח שמייעצים לי אמרו לי חד משמעית להימנע מלשון הרע", מסבירה רוקוואי מבעלי סוכנות הדוגמניות אימג'.

רוקוואי בלטה בצוות השופטים שהיה צריך לבחור מבין שורה של דוגמניות מתחילות את הדוגמנית הבאה של ישראל, תוכנית אותה הנחתה גלית גוטמן שחידשה את החוזה שלה עם ערוץ 10 לא מכבר. בין השופטים היו הפרסומאי ספי שקד, מיקי בוגנים, אלימור זילברמן ושירז טל.

שכר כל שופט לתוכנית נע סביב ה-400 דולר, אולם הם זכו לאחוזי רייטינג נאים יחסית, ערך מוסף של פלטפורמה ובמה. כולם יצאו מורווחים מהשתתפות בריאליטי מלבד רוקוואי שהציגה עמדה של מעין "מכשפה" בלתי מתפשרת, שלא חוסכת את שבטה מהבנות. תדמית שלא בדיוק קידמה את אינטרסיה, לא מן הנמנע שהחלטתה לא להשתתף בעונה השלישית של הריאליטי נובעת מסיבה זו.

JCS המפיקה את הריאליטי הודיעה שהעבודה על העונה השלישית תחל רק ביולי, והשופטים ספי שקד, מיקי בוגנים ואלימור זילברמן ימשיכו לעונה השלישית. באשר לשני השופטים הנוספים עדיין לא התקבלו החלטות.

בעונה הראשונה של הדוגמניות, שעלות הפקה של פרק שלה נע בסביבות ה-150 אלף דולר, הפסידה JCS, אולם בעונה השנייה הרווחים דווקא היו לשביעות רצון החברה.