לא מבזבזת זמן: Play65 מעלה קמפיין אינטרנט בהשקעה של מיליון דולר

אתר השש-בש נפתח בשבוע שעבר מחדש לשחקנים ישראלים למשחק על כסף אמיתי

אינטרלוג'יק, המפעילה את אתר Play65 למשחקי שש-בש אונליין, יוצאת בקמפיין אינטרנטי בהשקעה של מיליון דולר בישראל. את הקמפיין תוביל חברת דיגיטל רויאליטי, שתוביל גם את הקמפיין של המוצר החדש של אינטרלוגי'ק, play89 - משחק ביליארד באינטרנט נגד שחקנים מכל העולם.

Play65 שב ונפתח באחרונה לשחקנים ישראליים למשחק על כסף אמיתי, לאחר שבדצמבר 2006 הורתה משטרת ישראל לאינטרלוג'יק לחסום אותו לגולשים ישראלים, והבהירה לחברות האשראי כי שיתוף פעולה עם חברות המארגנות הימורים באמצעות האינטרנט מהווה עבירה פלילית.

כפי שפורסם, האתר חזר לפעילות בעקבות משא ומתן שניהלו עורכי דינה של אינטרלוג'יק עם נציגי פרקליטות המדינה. במכתב שששלחה הפרקליטות לחברה נכתב בין היתר כי "בחינת הפעילות של אתר PLAY65, אופן הכניסה למשחק, התנהלותו, והדרך בה מושגים כספי הזכייה (תוך ניחוש תוצאותיו), מותירים אותנו בעמדתנו, כי פעילות מסוג זה נופלת לאיסור הקבוע בחוק העונשין - ארגון הימורים, אך בהתאם לנסיבות הייחודיות של פעילות האתר: אי היות החברה המארגנת צד למשחק או להימור, אי יכולתם של צדדי ג' להשתתף בהימור על תוצאת המשחק, העובדה כי סכום המשחק מוגבל והנסיון שלא לאשר לקטינים להשתתף במשחקים, אין מדובר במקרה מובהק של ארגון הימורים".

ל-Play65 500 אלף משתמשים ישראליים, וכ-2.5 מיליון משתמשים ברחבי העולם.