הדנקנרים ממשיכים לעשות סדר בדור כימיקלים: האחים לאה ודוד דנקנר מבצרים אחיזתם

במסגרת הסאגה הארוכה מכרה אורלי מור בספטמבר מלוא אחזקותיה * לאה ודוד דנקנר יוציאו יחד כ-55 מיליון שקל על ביצור אחיזתם בחברה

חברת דור כימיקלים , יצרנית חומרי גלם לתעשייה הכימית, דיווחה על שינויים במצבת האחזקות של בעלי העניין בחברה, רובם ככולם מקרב בני משפחת דנקנר המורחבת.

לאה דנקנר (אחותם של דוד ושמואל דנקנר) תרכוש משמואל דנקנר וילדיו, אורנה בינמוביץ' ו-דורי דנקנר (יו"ר משותף של אלרן השקע' ) ו-שמדר החז' 3.14 מיליון מניות לפי מחיר של 6.5 שקל למניה ותמורת כ-20.5 מיליון שקל. שמואל דנקנר הודיע על התפטרותו מחברותו בדירקטוריון, והיא תיכנס לתוקף עם השלמת מכירת אחזקותיו בחברה.

לפי אותם תנאים ירכוש דוד דנקנר מז'נט דנקנר, דני דנקנר, רון דנקנר, ו-דנרן החז' 5.4 מיליון מניות, גם הוא לפי 6.5 שקל למניה ותמורת כ-29.5 מיליון שקל.

האחים לאה ושמואל דנקנר, גם כך בעלי העניין המרכזיים בחברה, ביצעו את הרכישה לפי מחיר, 6.5 שקל כאמור, אשר משקף פרמיה של כ-26% על מחיר הפתיחה הבוקר (א') בבורסה המקומית.

יצויין, כי בספטמבר אשתקד סיכם דני דנקנר על רכישת כ-5% שהחזיקה בת המשפחה אורלי מור (ובעלה צבי, לשעבר יו"ר החברה) תמורת כ-72 מיליון שקל.

חברת דור, בעלת שווי שוק של 175 מיליון שקל, דיווחה ביום ה' על קיטון של כ-50% ברווח הנקי ברבעון הראשון ל-4.1 מיליון שקל. המכירות נטו צמחו גם הן באותו הרבעון ב-50% ל-132.5 מיליון שקל.

דור כימיקלים